| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Sukces Forda – program "Gwarancja12"

Sukces Forda – program "Gwarancja12"

Firma Ford Polska Sp. z o.o. przedstawiła dotychczasowe wyniki sprzedaży swojego programu "Gwarancja12" . W okresie listopad 2009 – 10 października 2011 prawie 24.000 klientów zdecydowało się na program ochrony gwarancyjnej, to oznacza statystycznie tysiąc kontraktów zawieranych w każdym miesiącu.

Programu ochrony gwarancyjnej "Gwarancja12" dla aut marki Ford dotyczy pojazdów do 10 lat i przebiegu 200.000 km.  Do programu mogą należeć pojazdy zarejestrowane w Polsce, spełniające powyższe warunki i sprawdzone w autoryzowanym serwisie Forda.

"Gwarancja 12" kończy się automatycznie w momencie osiągnięcia przez pojazd przebiegu 200 000 km lub wieku 10 lat. Przebieg i wiek pojazdu jest sprawdzany na podstawie książki serwisowej pojazdu lub bez niej, po przeglądzie w serwisie i spełnieniu warunków.

Zobacz też: Ford Ranger otrzymał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP

- Program Gwarancja 12 okazał się strzałem w dziesiątkę – powiedział Dariusz Lech, Dyrektor Działu Serwisu i Części Zamiennych Ford Polska Sp. z o.o. - Porównując sprzedaż miesięczną w roku 2011 do roku 2010 obserwujemy wzrost zawieranych kontraktów na poziomie 25%. Mamy już także pierwszych klientów, którzy odnawiają kontrakt serwisowy na kolejny rok – naszym zdaniem świadczy to o bardzo dobrym przyjęciu tego programu przez klientów, a także o zapotrzebowaniu na tego typu produkty na rynku” – dodał D. Lech.

„Gwarancja 12” obejmuje najważniejsze podzespoły pojazdu m.in. silnik z wybranymi elementami osprzętu, układ przeniesienia napędu oraz skrzynię biegów oraz obudowy (jeśli uszkodzenie wywołane zostało przez awarię części objętej "Gwarancją 12") i płyny eksploatacyjne (niezbędne do naprawy). Oprócz tego w programie klient otrzymuje usługę Assistance 12, która w sytuacji awarii lub kolizji zapewni całodobową pomoc na drodze, przez 12 miesięcy od daty rozpoczęcia programu gwarancyjnego lub do następnego przeglądu. Koszt udziału w programie „Gwarancja 12’’ jest niezmienny od początku i wynosi 89 zł. Jeżeli pojazd zmieni właściciela w drodze sprzedaży program "Gwarancja 12" będzie nadal obowiązywał aż do ustalonego terminu zakończenia.

Zobacz też: Polski rynek wita Skodę Superb Laurin & Klement

Podczas programu klient ma obowiązek wykonywać wszystkie przeglądy okresowe w salonie Forda,  podczas wizyty w serwisie musi okazać kopię umowy "Gwarancja 12".

-Doskonałe rezultaty sprzedaży nowych samochodów Ford na polskim rynku, które obserwujemy w ostatnich latach, wynikają także z szerokiego wachlarza usług serwisowych, które przygotowujemy we współpracy z autoryzowanymi serwisami Forda – powiedział Dariusz Lech.

Zobacz też: Niewidome osoby za kierownicą modeli Forda

Inne programy oferowane przez Forda:

1. Assistance12

Od października 2011 roku każdy klient, który wykona przegląd w Autoryzowanym Serwisie Forda otrzyma bezpłatnie Assistance12 na 12 miesięcy lub do następnego przeglądu.

2. Hotel Opon

(24 października- 31 grudnia) Autoryzowane Serwisy Forda zapraszają klientów od 24 października na wymianę opon. W ramach programu Hotel Opon klienci od kilku już lat mogą przechowywać opony w sposób  bezpieczny i zgodny z wymaganiami producentów.

3. Program 5+

Oferta dla właścicieli samochodów 5 -10 letnich, przy zakupie i montażu części klient uzyskuje rabat: wiek pojazdu x2 czyli nawet do 20%.

Zobacz też: Nowa Mazda na targach w Tokio

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Sergiusz Felbur

Prawnik, specjalista ds. produktów prawnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »