| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Poznaj „Mechanika roku 2011”

Poznaj „Mechanika roku 2011”

Na początku października 2011 roku w salonie Toyota Okęcie odbył się finał tegorocznej edycji konkursu „Mechanik Roku”. Konkurs tej jest organizowany w sieci dilerskiej Toyoty już od osiemnastu lat. Zwycięzcą został Piotr Wyszyński, pracujący w stacji Toyota Żerań w Warszawie.

Toyota na całym świecie realizuje strategię rozwoju kapitału ludzkiego poprzez programy szkoleniowe oraz przygotowane lokalnie projekty rozwoju pracowników. Każda ścieżka szkoleniowa jest zakończona egzaminem, który potwierdza standard wiedzy i umiejętności uczestników. Cały proces szkoleniowy w fachu mechanika do najwyższego Mistrzowskiego tytułu wymaga 5 lat kształcenia, zdania 6 egzaminów wiedzy oraz zdobywania doświadczenia w codziennej obsłudze samochodów. Jednak najwyższym i najtrudniejszym etapem weryfikującym fachowość mechaników jest Konkurs Mistrzów, traktowany jako potwierdzenie poziomu kompetencji.

Zobacz też: Nowe silniki w BMW Serii 5

Konkursy umiejętności organizowane są niemal we wszystkich krajach świata, gdzie Toyota ma swoje przedstawicielstwa. Mistrzowie krajowych konkursów każdego roku w ramach nagrody specjalnej spotykają się w Japonii podczas Rocznego Zjazdu Mistrzów Toyoty. Zwycięzca tegorocznej edycji konkursu spotka Mistrzów z całego świata już w 2012 roku.

W tym roku Toyota Motor Poland rozegrała 8 finał konkursu Mechanik Roku. W eliminacjach wzięło udział 156 mechaników z 50 stacji Toyoty. Pierwszy etap polegał na rozwiązaniu internetowego testu wiedzy. Do półfinału zostało zakwalifikowanych 29-ciu mechaników, którzy w kolejnym zestawie 6 ćwiczeń praktycznych musieli wykazać się wiedzą techniczną, analityczną oraz praktyką. Do finału przystąpiło najlepszych 6 mechaników reprezentujących 6 stacji Toyoty.

Zobacz też: Ekologiczna nowość na warszawskich drogach

Zwycięzcą i nowym Mistrzem Mechaników Toyoty w Polsce został pan Piotr Wyszyński, reprezentujący stację Toyota Żerań w Warszawie. Drugie miejsce zajął pan Marcin Stach ze stacji Toyota Tarnów, natomiast trzecie Krzysztof Stachowski ze stacji Toyota Toruń. Gratulujemy nowemu Mistrzowi oraz wszystkim wyróżnionym uczestnikom.

Źródło: samar

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Robert Zych

Robert Zych — absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczył się w firmie Warszawa Coca Cola Bottlers. Od 1997 roku razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem prowadzi firmę szkoleniową Kontrakt OSH. Jest autorem i współautorem książek Szef w roli coacha, Gen sprzedawcy, Lider sprzedaży, Szef w relacji z zespołem. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. Szkolił w Polsce firmy z listy 100 największych. Specjalizuje się w szkoleniach w zakresie sprzedaży skierowanych do dla handlowców i szefów zespołów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukę w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doświadczenia.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK