| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Świetne wyniki sprzedaży Suzuki w Polsce w 2011 roku

Świetne wyniki sprzedaży Suzuki w Polsce w 2011 roku

Suzuki zanotowało 13-ty z rzędu miesiąc wzrostu sprzedaży nowych aut w Polsce. Wolumen w lipcu tego roku wyniósł 549 sztuk, to stanowi wzrost o 6,6% sprzedanych samochodów w porównaniu do lipca w 2010 roku.

Wyniki sprzedaży w ujęciu rocznym również pokazują sukces Suzuki Motor Poland. Od stycznia do lipca w poprzednim roku sprzedano 3 993 sztuk Suzuki, zaś w tym roku w analogicznym okresie sprzedaż wzrosła o 5,3%, ponieważ w ręce nowych właścicieli trafiło 4 204 samochodów.

Zobacz też: Genewa 2011: Suzuki Swift Concept-S

Największym zainteresowaniem cieszą się miejskie auta Suzuki, które są najchętniej wybierane przez polskich klientów. Modele Alto, Splash oraz Swift są komfortowe i ekonomiczne. Nowoczesne jednostki napędowe 1.0 oraz 1.2 przy niewielkim zużyciu paliwa, zapewniają dobre osiągi.

Sprzedaż najmniejszego modelu Alto wyniosła na koniec lipca 477 sztuk, co stanowi wzrost o 26,2% w porównaniu z 2010. Model Splash odnotowuje natomiast 13,7% wzrost sprzedaży w porównaniu z poprzednim rokiem. W 2011 sprzedano 298 sztuk, zaś w 2010 salony opuściło 262 egzemplarze.

Największą popularność wśród polskich klientów zyskała najnowsza generacja modelu Swift; skumulowana sprzedaż do końca lipca wyniosła 1 244 egzemplarzy. Oznacza to wzrost aż o 43,3% w porównaniu z wolumenem w 2010 roku, kiedy sprzedano 868 sztuk.

Zobacz też: Test Suzuki Swift: wersja piąta - poprawiona

Wyniki sprzedaży nowego Swifta potwierdzają jego atrakcyjność. Ciekawe wzornictwo oraz wysokie walory użytkowe, połączone z wysokim poziomem bezpieczeństwa potwierdzonym przez Euro NCAP (European New Car Assessment Programme, czyli organizacja ds. oceny bezpieczeństwa pojazdów), o czym świadczy 7 poduszek powietrznych oraz system ABS z EBD i wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, system stabilizacji toru jazdy ESP z kontrolą trakcji jako wyposażenie standardowe wszystkich wersji.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Dorota Mejri

Dorota Mejri – Psycholog, coach, konsultant, trener biznesu. Szkolenia prowadzi od 17 lat. Absolwentka studiów podyplomowych z Zarządzania i Marketingu , Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz Krakowskiej Szkoły Trenerów i Psychoterapeutów Gestalt Ukończyła Podyplomowe Studium Coachingu i Mentoringu Organizacyjnego na UŁ. Posiada certyfikaty CoachWise Coaching Essentials oraz CoachWise Mentoring Essentials. Prowadzi warsztaty z zakresu kompetencji menedżerskich, efektywności osobistej oraz warsztaty doskonalące umiejętności komunikacyjne i interpersonalne. Uczestniczyła w realizacji wielu projektów doradczych, m.in. dla PKO BP S.A. (wprowadzenie i realizacja nowej strategii personalnej), Renault Kiljańczyk (analiza CRM). Jest współrealizatorką projektu standaryzacji obsługi klienta z kilkunastu zakładach energetycznych w Polsce, a także konsultantem i audytorem w zakresie wprowadzania i realizacji standardów obsługi klienta dla PGE Dystrybucja S.A. Przygotowała i zrealizowała projekt coachingu dla kadry menedżerskiej Veolii, którym objęto 26 dyrektorów i kierowników firmy. Osobiście przeprowadziła 10 procesów coachingowych w tym projekcie. Aktywnie uczestniczy w pracach grupy Experiential Educators Europe, prowadząc warsztaty poza granicami Polski.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK