| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Serwis Premio w Olsztynie najlepszym serwisem w Polsce

Serwis Premio w Olsztynie najlepszym serwisem w Polsce

Od 18 kwietnia do 20 maja 2011 roku ankieterzy podający się za klientów przeprowadzali badanie pomagające ocenić poziom obsługi klientów w serwisach samochodowych w Polsce.

Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. Oceniano również wygląd warsztatu oraz kompetencje personelu. Zadaniem ankieterów było telefoniczne umówienie wizyty, sprawdzenie porządku w warsztacie podczas usługi oraz ocenienie całego procesu obsługi klienta. Na podstawie tych ocen przygotowywano końcowy raport. W tym rankingu Serwis Premio Falco z Olsztyna uzyskał aż 92,4 % pozytywnych opinii i znalazł się w gronie serwisów oferujących najwyższy poziom obsługi klienta w Polsce.

Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego

„Wszystkie z elementów, na których skupiało się badanie, są kluczowe dla serwisów działających w ramach sieci fast-fit Premio. Dostrzegamy rosnące potrzeby klientów w zakresie obsługi, dlatego też stawiamy znak równości między kontaktem personalnym z klientem a jakością pracy mechaników. Tylko łącząc najwyższy poziom obsługi na każdym z etapów naszej pracy możemy osiągać sukcesy" - powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor dywizji rozwoju sprzedaży detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?

Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. fot. Newspress
Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. fot. Newspress

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Jacek Janusz

Asesor Komorniczy, specjalista z zakresu postępowania egzekucyjnego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »