| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Serwis Premio w Olsztynie najlepszym serwisem w Polsce

Serwis Premio w Olsztynie najlepszym serwisem w Polsce

Od 18 kwietnia do 20 maja 2011 roku ankieterzy podający się za klientów przeprowadzali badanie pomagające ocenić poziom obsługi klientów w serwisach samochodowych w Polsce.

Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. Oceniano również wygląd warsztatu oraz kompetencje personelu. Zadaniem ankieterów było telefoniczne umówienie wizyty, sprawdzenie porządku w warsztacie podczas usługi oraz ocenienie całego procesu obsługi klienta. Na podstawie tych ocen przygotowywano końcowy raport. W tym rankingu Serwis Premio Falco z Olsztyna uzyskał aż 92,4 % pozytywnych opinii i znalazł się w gronie serwisów oferujących najwyższy poziom obsługi klienta w Polsce.

Zobacz też: Regularna kontrola i serwis układu hamulcowego

„Wszystkie z elementów, na których skupiało się badanie, są kluczowe dla serwisów działających w ramach sieci fast-fit Premio. Dostrzegamy rosnące potrzeby klientów w zakresie obsługi, dlatego też stawiamy znak równości między kontaktem personalnym z klientem a jakością pracy mechaników. Tylko łącząc najwyższy poziom obsługi na każdym z etapów naszej pracy możemy osiągać sukcesy" - powiedział Piotr Czyżyk, dyrektor dywizji rozwoju sprzedaży detalicznej w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Zobacz też: Gwarancja i nieautoryzowany serwis: jak nie stracić gwarancji producenta?

Premio to obecnie sieć 106 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut.

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. fot. Newspress
Akcja International Service Check objęła po trzy punkty z 15 sieci warsztatów samochodowych, w sumie 45 serwisów na terenie całego kraju. Analizowano jakość obsługi klienta zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią. fot. Newspress

Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych 2017 Komentarz54.90 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »