| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Volkswagen zdobywcą 34 nagród w Cannes

Volkswagen zdobywcą 34 nagród w Cannes

W Cannes odbył się najbardziej renomowany festiwal reklamy na świecie. Bezkonkurencyjny okazał się Volkswagen.

Największy europejski producent samochodów na festiwalu zatytułowanym „International Festiwal of Creativity” zdobył aż 34 nagrody - Złote, Srebrne i Brązowe Lwy. A nawet Tytanowego. To wyróżnienie przyznano mu za kampanię na rzecz środowiska i ekologii pt. „Think Blue”. Natomiast za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową. 34 nagrody to pierwszy tak duży sukces w dorobku Volkswagena.

Zobacz też: Nowa Jetta podbiła USA 

To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy. Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach” – powiedział Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen.

W sumie Volkswagen otrzymał, oprócz największego –tytanowego- wyróżnienia, osiem Złotych Lwów, czternaście Srebrnych oraz jedenaście Brązowych. Specjaliści z branży reklamowej docenili kampanie marketingowe Volkswagena z wielu państw. Nagrodzone spoty pochodzą z USA, Niemiec, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Chin, Argentyny i Brazylii.

Zobacz też: Volkswagen... który prowadzi się sam    

Wyjątkowo udana była szwajcarska kampania „The Speed Camera Lottery”-  kontynuacja inicjatywy „Think Blue”, która zgarnęła Tytanowego Lwa oraz amerykańska „The Force”. Wyróżniony także został film, w którym główną rolę zagrał Darth Vader. Oglądalność filmu na YouTubie osiągnęła poziom 40 mln wyświetleń.

reklama

Polecamy artykuły

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową Volkswagen Passat B5
Za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową Volkswagen Passat B5

CIT 2018. Komentarz (książka)299.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Bartosz Struzik

Dyrektor Zarządzający internetowego serwisu pracy MonsterPolska.pl, polskiego oddziału międzynarodowej grupy Monster.com.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK