| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Volkswagen zdobywcą 34 nagród w Cannes

Volkswagen zdobywcą 34 nagród w Cannes

W Cannes odbył się najbardziej renomowany festiwal reklamy na świecie. Bezkonkurencyjny okazał się Volkswagen.

Największy europejski producent samochodów na festiwalu zatytułowanym „International Festiwal of Creativity” zdobył aż 34 nagrody - Złote, Srebrne i Brązowe Lwy. A nawet Tytanowego. To wyróżnienie przyznano mu za kampanię na rzecz środowiska i ekologii pt. „Think Blue”. Natomiast za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową. 34 nagrody to pierwszy tak duży sukces w dorobku Volkswagena.

Zobacz też: Nowa Jetta podbiła USA 

To niewiarygodny sukces, z którego jesteśmy bardzo dumni, bowiem nagrody te potwierdzają najwyższą jakość naszej pracy. Te 34 Lwy są bezpośrednim rezultatem naszej innowacyjności i kreatywności we wszystkich dziedzinach” – powiedział Luca de Meo, szef marketingu koncernu i marki Volkswagen.

W sumie Volkswagen otrzymał, oprócz największego –tytanowego- wyróżnienia, osiem Złotych Lwów, czternaście Srebrnych oraz jedenaście Brązowych. Specjaliści z branży reklamowej docenili kampanie marketingowe Volkswagena z wielu państw. Nagrodzone spoty pochodzą z USA, Niemiec, Holandii, Australii, Nowej Zelandii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Norwegii, Chin, Argentyny i Brazylii.

Zobacz też: Volkswagen... który prowadzi się sam    

Wyjątkowo udana była szwajcarska kampania „The Speed Camera Lottery”-  kontynuacja inicjatywy „Think Blue”, która zgarnęła Tytanowego Lwa oraz amerykańska „The Force”. Wyróżniony także został film, w którym główną rolę zagrał Darth Vader. Oglądalność filmu na YouTubie osiągnęła poziom 40 mln wyświetleń.

reklama

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową Volkswagen Passat B5
Za reklamę telewizyjną amerykańskiego Passata pt. „The Force” przyznano mu dwie złote nagrody i jedną brązową Volkswagen Passat B5

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

EFT International

EFT International zajmuje się pomaganiem firmom w osiągnięciu sukcesu na zagranicznych rynkach, głównie w Wielkiej Brytanii i Indiach.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »