| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Vettel ambasadorem marki Infiniti

Vettel ambasadorem marki Infiniti

Mistrz świata Formuły 1, kierowca zespołu Red Bull Racing Sebastian Vettel stał się pierwszym w historii światowym ambasadorem marki Infiniti.

Od początku sezonu 2011 Formuły 1 Infiniti jest partnerem zespołu Red Bull Racing, prowadzonych przez Sebastiana Vettela i Marka Webbera.

„Red Bull Racing w swojej krótkiej historii startów w wyścigach Formuły 1 zademonstrował prawdziwego ducha rywalizacji, odważnie i nieszablonowo tworząc zwycięski zespół” - powiedział Simon Sproule, wiceprezes do spraw komunikacji globalnej w Nissan Motor. „Najlepiej uwidoczniły to porywające starty Sebastiana Vettela. Rozwijamy i pogłębiamy partnerstwo z zespołem, dlatego też kolejnym oczywistym etapem jest zaciśnięcie współpracy z Sebastianem. Dziś z radością formalnie witamy go w zespole Infiniti”.

Zobacz również: Best of test - maj 2011

Mistrz świata Formuły 1 będzie aktywnie uczestniczył w kreowaniu wizerunku marki i jej produktów podczas wyścigów oraz wybranych imprez biznesowych. 23-latek zarówno prywatnie, jak i podczas wyścigów prowadzi samochody z gamy Infiniti.

Zobacz również: Testy samochodów - jak testujemy samochody w redakcji ...

„Od czasu naszego pierwszego kontaktu z Infiniti polubiłem samochody tej marki” - powiedział Vettel. „Samochód może oddziaływać na człowieka na dwa sposoby: swoim wyglądem i prowadzeniem. Po przetestowaniu kilku aut z gamy, stałem się ich wielkim fanem. Są one wygodne, a przy tym tak bardzo sportowe, jak tylko można sobie wymarzyć. Jestem pewien, że zarówno zespół, jak i ja sam możemy wiele skorzystać na tej współpracy z Infiniti i bardzo życzyłbym sobie jej kontynuowania w przyszłości”.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Iwona Zygmunt

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »