| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Wydarzenia > Mitsubishi spełnia oczekiwania klientów

Mitsubishi spełnia oczekiwania klientów

Według wyników badań przeprowadzonych  przez ADAC AutoMarxX, Mitsubishi jest drugą w kolejności marką samochodów w rankingu poziomu satysfakcji klienta.

Ponad 40000 czytelników magazynu członkowskiego „Motorwelt” zostało poproszonych o opinię dotyczącą swoich samochodów i poziomu serwisu. Z wynikiem 1,5 punktu Mitsubishi zajęło drugą pozycję. 

Mitsubishi zdobyło również tytuł najsilniejszej marki na rynku. A jednocześnie znalazło się w pierwszej dziesiątce 33 najważniejszych marek samochodowych w Niemczech. Kryteriami w tym wyborze były rezultaty badań i analizy wizerunku firmy, jej siły rynkowej, awaryjności, przyjazności dla środowiska, bezpieczeństwa i poziomu satysfakcji klienta.

Zobacz też: Polska jednym z największych rynków dla Mitsubishi

Okazał się trzecim najbardziej niezawodnym samochodem w kategorii małych pojazdów. Raport awaryjności ADAC powstał na podstawie pół miliona zgłoszonych przez kierowców awarii na trasie. 

Według klasyfikacji najtańszych w utrzymaniu samochodów Mitsubishi Colt 1.1 LPG znalazł się na drugim miejscu w klasie B. Pokonał w tym rankingu między innymi Toyotę Yaris, Skodę Fabię i Peugeota 206.

Zobacz też: Ile samochodów osobowych kupili Europejczycy?

Mitsubishi ASX 1.6 2 WD natomiast zajęło piątą pozycję w klasie średniej, wyprzedzając między innymi VW Passata i Toyotę Avensis.

Z kolei w klasie wyższej średniej drugi z kolejności najtańszy w utrzymaniu samochód do Mitsubishi Outlander 2.0 2WD, wyżej oceniony niż między innymi Subaru Legacy i Outback, Volo V70 i Kia Sorento.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Radcowska Mariusz Boruch

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »