REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nowa Kia Ceed – polski cennik

Sebastian Tomaszewski
Nowa Kia Ceed
Nowa Kia Ceed
Sebastian Tomaszewski

REKLAMA

REKLAMA

Polski importer przedstawił ceny nowej Kii Ceed. Najtańszą odmianę z benzynowym silnikiem 1.4 o mocy 100 KM wyceniono na 61 900 zł.

Kia Ceed to hit koreańskiego producenta. Kiedy zaprezentowano pierwszą generację w 2006 roku, Kię kojarzono głównie z niską ceną i jakością. Od razu było czuć, że obcujemy z samochodem zaprojektowanym i wyprodukowanym na Dalekim Wschodzie. Ceed i bliźniaczy Hyundai i30 debiutujący rok później, zmieniły postrzeganie koreańskich samochodów w Europie na zawsze. Samochody nie konkurowały już tylko ceną ale też dobrymi silnikami, warunkami gwarancyjnymi, i jak się później okazało także solidnością konstrukcji.

REKLAMA

W tym roku na salonie motoryzacyjnym w Genewie zaprezentowano już trzecią generację bestsellera Kii. W porównaniu z poprzednikiem, nowy model jest o 20 mm szerszy, 23 mm niższy i nieco dłuższy, choć z tym samym rozstawem osi. We wnętrzu udało się wygospodarować więcej miejsca dla pasażerów, a już w podstawowych wersjach na pokładzie znajdą się liczne systemy wspomagające kierowcę w czasie jazdy, jak asystent pasa ruchu. 

Silnik i wersje wyposażenia

REKLAMA

Gama silników benzynowych zaczyna się od dobrze znanej już z Kii Stonic, prostej jednostki bez turbodoładowania 1.4 MPI o mocy 100 KM (od 61 900 zł). Później w cenniku dostępne są już tylko turbodoładowane silniki – trzycylindrowy 1.0 T-GDI o mocy 120 KM (od 66 490 zł) oraz 1.4 T-GDI o mocy 140 KM (od 70 490 zł). Jeśli ktoś szuka jednostki wysokoprężnej, ma aktualnie do wyboru tylko jeden silnik 1.6 CRDI o mocach 115 i 136 KM. Dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów DCT oferowana będzie tylko dla silnika 1.4 T-GDI i w obu odmianach mocy w dieslu 1.6 CRDI.

Już podstawowa odmiana wyposażenia S jest bogato wyposażona. Oprócz wspomnianego systemu asystenta pasa ruchu, w standardzie m.in. pojawi się system automatycznego hamowania, klimatyzacja, tempomat. Do wyboru będą też bogatsze wersje wyposażenia: M, L oraz topowa GT Line. Nowa Kia Ceed zadebiutowała w pięciodrzwiowej odmianie hatchback oraz kombi (dopłata 4000 zł). Natomiast pod koniec roku potwierdzono debiut odmiany shooting brake, czyli bardziej sportowo wyglądającej odmiany kombi.

Silnik/wersja

S

M

L

GT Line

1.4 MPI 100 KM 6MT

61 990 zł

67 990 zł

72 990 zł

-

1.0 T-GDI 120 KM 6MT

66 490 zł

72 490 zł

77 490 zł

89 490 zł

1.4 T-GDI 120 KM 6MT

70 670 zł

76 490 zł

81 490 zł

93 490 zł

1.4 T-GDI 140 KM 7DCT

-

82 490 zł

87 490 zł

99 490 zł

1.6 CRDI 115 KM 6MT

75 990 zł

81 990 zł

86 900 zł

98 990 zł

1.6 CRDI 115 KM 7DCT

-

87 990 zł

92 900 zł

104 990 zł

1.6 CRDI 136 KM 6MT

-

84 990 zł

89 990 zł

101 990 zł

1.6 CRDI 136 KM 7DCT

-

90 990 zł

95 990 zł

107 990 zł

Nowa Kia Ceed
Sebastian Tomaszewski
Nowa Kia Ceed
Sebastian Tomaszewski
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA