REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce

Łukasz Kuźmiuk
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen

REKLAMA

REKLAMA

Jeden z najbardziej nietuzinkowych samochodów na rynku niedawno przeszedł odmładzającą metamorfozę. Właśnie opublikowano polski cennik Citroena C4 Cactus.
Citroen C4 Cactus

Citroen

Citroen

REKLAMA

Facelifting Citroena C4 Cactus okazał się małą rewolucją. Auto w dość znacznym stopniu zmieniło się stylistycznie – trochę wydoroślało, a zarówno z przodu jak i z tyłu prezentuje się poważniej niż wcześniej. Co ciekawe, C4 Cactus teraz może być wyposażony w zawieszenie z technologią Progressive Hydraulic Cushions, nawiązującym do hydraulicznych zawieszeń starych Citroenów i mającym dawać równie komfortowe wrażenia z jazdy. Jak zapewnia producent, we wnętrzu Cactusa pojawiły się lepsze jakościowo materiały.

REKLAMA

W palecie jednostek napędowych obyło się bez rewolucji. Klienci mogą wybrać jeden z trzech silników benzynowych lub jednostkę wysokoprężną. Motory benzynowe to: wolnossące 1.2 l PureTech (82 KM), turbodoładowane 1.2 l PureTech (110 KM) oraz mocniejsze, bo 130-konne 1.2 l PureTech. Turbodiesel ma pojemność 1.6 l i rozwija 100 KM. W zależności od wersji silniki mogą być łączone z 5- lub 6-biegowymi skrzyniami manualnymi, natomiast 6-biegowa przekładnia automatyczna jest dostępna tylko ze 110-konnym "benzyniakiem".

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cena

REKLAMA

Ceny odmłodzonego Cactusa zaczynają się od 52 990 zł za auto w bazowej wersji Live z 82-konnym silnikiem benzynowym 1.2 PureTech. Tak skonfigurowany egzemplarz posiada m.in. tempomat i ogranicznik prędkości, elektrycznie sterowane szyby przednie i lusterka, system ostrzegania przed niezamierzonym opuszczeniem pasa ruchu, system multimedialny z radiem i 7-calowym ekranem dotykowym, 16-calowe felgi oraz manualną klimatyzację.

Wyższa wersja wyposażeniowa, Feel, kosztuje minimum 55 990 zł. W jej ramach otrzymamy dodatkowo czujniki cofania, kierownicę pokrytą skórą, system audio z 6 głośnikami, światła do jazdy dziennej wykonane w technologii LED, reflektory przeciwmgłowe oraz fotel kierowcy z regulacją odcinka lędźwiowego.

Najbogatszą odmianę, Shine, wyceniono na minimum 70 490 zł. Wariant ten zawiera m.in. automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, aluminiowe 16-calowe felgi, nawigację oraz pakiet automatyczny, w którego skład wchodzą np. lusterko elektrochromatyczne, automatyczne wycieraczki i czujnik zmierzchu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Citroen C4 Cactus po faceliftingu - cennik

Silnik/Wersja Live Feel Shine
1.2 PureTech 82 KM M5 52 990 zł 55 990 zł -
1.2 PureTech 110 KM M6 58 990 zł 61 990 zł 70 490 zł
1.2 PureTech 110 KM A6 - 67 990 zł 76 490 zł
1.2 PureTech 130 KM M6 - 65 090 zł 73 590 zł
1.6 BlueHDI 100 KM M5 67 190 zł 70 190 zł 78 690 zł
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Citroen C4 Cactus po faceliftingu – cena w Polsce / fot. Citroen
Citroen
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA