| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Polacy polubili Seata - świetna sprzedaż w 2015 roku

Polacy polubili Seata - świetna sprzedaż w 2015 roku

Aż od 17% wzrosła w Polsce sprzedaż aut marki Seat. Polacy najwyraźniej dali się przekonać hiszpańskiej marce, dzięki czemu widmo jej zniknięcia z polskiego rynku odchodzi w zapomnienie.

Seat świetnie się sprzedaje w Polsce

Hiszpańska marka rośnie w siłę! W 2015 roku na polskie drogi wyjechało ponad 7 tysięcy nowych aut. Tym samym SEAT, trzeci rok z rzędu zanotował znaczący wzrost sprzedaży na naszym rynku.

Miłośników dynamicznych modeli SEAT-a przybywa – również w Polsce. Fani motoryzacji z przyjemnością przesiadają się za kierownice samochodów z hiszpańskim rodowodem. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że SEAT na dobre powrócił na nasz rynek i zaczyna odgrywać na nim coraz bardziej znaczącą rolę.

Zobacz też: Zaskakująco wysokie wzrosty sprzedaży aut marki Volvo w Polsce

W minionym roku z polskich salonów SEAT-a wyjechało 7300 samochodów, to prawie 17% więcej niż w roku 2014 i niemalże 300% więcej niż trzy lata temu! Każdego roku przybywa również aut rejestrowanych. W 2015 było ich niemal 7200, o ponad 1500 więcej niż rok wcześniej.

- Stale rosnąca sprzedaż modeli SEAT-a to dla nas najlepszy dowód na to, że polscy kierowcy obdarzają naszą markę swoim zaufaniem. SEAT w Polsce to bezpieczeństwo, stabilna sieć dealerska, nieustannie rozwijająca się sieć serwisowa oraz – przede wszystkim – atrakcyjne auta. wciąż pamiętają, jakich wrażeń dostarcza im jazda naszymi samochodami i pragną więcej. Dlatego Nie ustajemy w staraniach, aby projektować i projektujemy samochody wyróżniające się na rynku nowoczesnym designem i zaawansowaną technologią – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT.

Zobacz też: Volkswagen rozpoczął akcję serwisową dla silników Diesla

SEAT, z myślą o swoich klientach nieustannie i konsekwentnie rozwija swoją sieć dealerską. W ostatnim roku marka wkroczyła do czterech nowych salonów: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu i Lubinie. Wszystko po to, aby być blisko użytkowników SEAT-a i skutecznie odpowiadać na ich potrzeby.

- Systematyczne rozbudowywanie współpracy z dealerami to jeden z naszych priorytetów. Liczy się dla nas przede wszystkim jakość świadczonych usług. Chcemy, aby każdy kierowca poczuł się w salonie tak komfortowo, jak we wnętrzu naszych aut, dlatego inwestujemy w infrastrukturę. Już 12 spośród naszych salonów jest stworzonych zgodnie z nowym CI marki – dodaje Jakub Góralczyk.

Rosnąca popularność i zaufanie kierowców do SEAT-a w dużym stopniu wpływają na stałe tempo wzrostu sprzedaży. SEAT jednak nie zamierza zwalniać i już w tym roku szykuje prawdziwą rewolucję w segmencie SUV.

Źródło: materiały prasowe Seat

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Maciej Dyja

Ekspert w zakresie giełdy i rynków kapitałowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »