| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Polacy polubili Seata - świetna sprzedaż w 2015 roku

Polacy polubili Seata - świetna sprzedaż w 2015 roku

Aż od 17% wzrosła w Polsce sprzedaż aut marki Seat. Polacy najwyraźniej dali się przekonać hiszpańskiej marce, dzięki czemu widmo jej zniknięcia z polskiego rynku odchodzi w zapomnienie.

Seat świetnie się sprzedaje w Polsce

Hiszpańska marka rośnie w siłę! W 2015 roku na polskie drogi wyjechało ponad 7 tysięcy nowych aut. Tym samym SEAT, trzeci rok z rzędu zanotował znaczący wzrost sprzedaży na naszym rynku.

Miłośników dynamicznych modeli SEAT-a przybywa – również w Polsce. Fani motoryzacji z przyjemnością przesiadają się za kierownice samochodów z hiszpańskim rodowodem. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że SEAT na dobre powrócił na nasz rynek i zaczyna odgrywać na nim coraz bardziej znaczącą rolę.

Zobacz też: Zaskakująco wysokie wzrosty sprzedaży aut marki Volvo w Polsce

W minionym roku z polskich salonów SEAT-a wyjechało 7300 samochodów, to prawie 17% więcej niż w roku 2014 i niemalże 300% więcej niż trzy lata temu! Każdego roku przybywa również aut rejestrowanych. W 2015 było ich niemal 7200, o ponad 1500 więcej niż rok wcześniej.

- Stale rosnąca sprzedaż modeli SEAT-a to dla nas najlepszy dowód na to, że polscy kierowcy obdarzają naszą markę swoim zaufaniem. SEAT w Polsce to bezpieczeństwo, stabilna sieć dealerska, nieustannie rozwijająca się sieć serwisowa oraz – przede wszystkim – atrakcyjne auta. wciąż pamiętają, jakich wrażeń dostarcza im jazda naszymi samochodami i pragną więcej. Dlatego Nie ustajemy w staraniach, aby projektować i projektujemy samochody wyróżniające się na rynku nowoczesnym designem i zaawansowaną technologią – mówi Jakub Góralczyk, Kierownik ds. PR SEAT.

Zobacz też: Volkswagen rozpoczął akcję serwisową dla silników Diesla

SEAT, z myślą o swoich klientach nieustannie i konsekwentnie rozwija swoją sieć dealerską. W ostatnim roku marka wkroczyła do czterech nowych salonów: w Krakowie, Szczecinie, Poznaniu i Lubinie. Wszystko po to, aby być blisko użytkowników SEAT-a i skutecznie odpowiadać na ich potrzeby.

- Systematyczne rozbudowywanie współpracy z dealerami to jeden z naszych priorytetów. Liczy się dla nas przede wszystkim jakość świadczonych usług. Chcemy, aby każdy kierowca poczuł się w salonie tak komfortowo, jak we wnętrzu naszych aut, dlatego inwestujemy w infrastrukturę. Już 12 spośród naszych salonów jest stworzonych zgodnie z nowym CI marki – dodaje Jakub Góralczyk.

Rosnąca popularność i zaufanie kierowców do SEAT-a w dużym stopniu wpływają na stałe tempo wzrostu sprzedaży. SEAT jednak nie zamierza zwalniać i już w tym roku szykuje prawdziwą rewolucję w segmencie SUV.

Źródło: materiały prasowe Seat

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Myloview.pl

Fachowcy branży designu wnętrzarskiego, postanowili stworzyć miejsce dla użytkowników internetu, które pozwoli na wybór dekoracji ściennej najwyżej jakości - myloview.pl. Platforma artystyczna myloview.pl, to sklep internetowy, który pozwoli Państwu na wyposażenie wnętrz oryginalnymi naklejkami, muralami, fototapetami oraz obrazami.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »