| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Sprzedaż samochodów Skoda w 2015 roku

Sprzedaż samochodów Skoda w 2015 roku

Sprzedaż samochodów marki Skoda osiągnęła w 2015 roku rekordowy pułap. Do klientów trafiło ponad milion nowych aut czeskiego producenta.

Skoda - sprzedaż w 2015 roku

To o 1,8% więcej niż w roku 2014, gdy do Klientów trafiło 1 037 200 egzemplarzy. Rok 2015 zakończono najlepszym grudniowym wynikiem w historii: w tym czasie dostarczono 86 600 samochodów, co jest wzrostem o 5,7% wobec najlepszego dotychczasowego rezultatu, osiągniętego w grudniu 2014 (81 900 sztuk). Duży wpływ na to osiągnięcie miały rekordowe wzrosty sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej i Środkowej oraz wielki sukces trzeciej generacji modelu Superb, który sprzedaje się powyżej oczekiwań producenta. W porównaniu do roku 2014, zainteresowanie flagowym modelem marki wzrosło w Europie Zachodniej o 7,6%. Na rodzimym rynku czeskim ŠKODA dostarczyła w 2015 roku aż o 42,8% modeli Superb więcej niż rok wcześniej. Rok 2016 przyniesie kolejną ofensywę modelową ŠKODY, która obejmuje premierę nowego modelu typu SUV.

„ŠKODA zademonstrowała wielką siłę podczas mierzenia się z wieloma wyzwaniami, które rzucił jej rynek w 2015 roku” – powiedział Prezes Zarządu ŠKODY, Bernhard Maier.

„Nowoczesna gama modelowa ŠKODY zrobiła duże wrażenie na Klientach wszystkich szerokości geograficznych. Nasze samochody osiągają coraz większe sukcesy w przyciąganiu do naszej marki nowych Klientów atrakcyjną stylistyką, najnowszymi zdobyczami techniki i licznymi funkcjonalnymi udogodnieniami, które są specjalnością ŠKODY” – kontynuuje Maier.

„Po ostatnim rozszerzeniu i odnowieniu całej gamy, ŠKODA kończy teraz przygotowania do kolejnej fazy kampanii modelowej. Pośród wielu celów wyznaczonych na rok 2016 kluczowym będzie wzmocnienie naszej obecności w segmencie SUV-ów” – oznajmia Prezes Zarządu marki.

Rok 2015 był bardzo aktywny w strategiach modelowej i sprzedażowej ŠKODY. Zaczął się intensywnie: już w styczniu w salonach pojawiła się nowa Fabia Combi, a zaledwie miesiąc później zupełnie nowa, trzecia generacja flagowego modelu Superb świętowała swój debiut w Pradze. Na polskim rynku model ten jest dostępny jako limuzyna i kombi od czerwca. „Nowy Superb jest szczytowym osiągnięciem, zwieńczeniem naszej dotychczasowej kampanii modelowej. To samochód, który wyznacza nowy kierunek rozwoju całej marce w zakresie stylistyki, technologii i komfortu. Tym bardziej jesteśmy zachwyceni faktem, że zapotrzebowanie Klientów na ten model znacznie przekroczyło nasze oczekiwania” – powiedział Członek Zarządu firmy ŠKODA ds. Sprzedaży i Marketingu, Werner Eichhorn. „Naszą pozycję wzmocniła też implementacja nowej identyfikacji wizualnej w ponad 1700 autoryzowanych salonach sprzedaży jeszcze przed końcem 2015 roku” – dodał.

reklama

Data publikacji:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM
Skoda Fabia III 1.2 TSI 110 KM

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

APRIL Polska Service sp. z o.o.

Multiagencja ubezpieczeniowa

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »