| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Najcenniejsze polskie marki - Debica

Najcenniejsze polskie marki - Debica

W rankingu Najcenniejszych Polskich Marek zaprezentowanym przez dziennik "Rzeczpospolita" Dębica zajęła 51 miejsce w grupie 100 najmocniejszych polskich marek w 2015 roku. To wynik lepszy niż osiągnęła TVP czy Play.

Dębica - ranking najcenniejszych marek

Dębica ponownie doceniona przez konsumentów. Marka znalazła się w gronie Najcenniejszych Polskich Marek, wyróżniających się najlepszą pozycją rynkową oraz największym prestiżem i uznaniem Polaków.

Już po raz 12. dziennik „Rzeczpospolita" zaprezentował ranking Najcenniejszych Polskich Marek. Na liście docenionych brandów po raz kolejny znalazła się Dębica. Pod względem wartości marki, wyprzedziła ona m.in. Yes, Gazetę Wyborczą, czy CCC.

Wartość marki jest ściśle związana z jej obecną siłą i rozpoznawalnością wśród klientów, a tej Dębicy nie sposób odmówić. Jej produkty od lat cieszą się uznaniem na rynku, co znajduje potwierdzenie w mini-rankingu, pokazującym jakie marki jako pierwsze pojawiają się w świadomości klientów – w tym zestawieniu Dębica zajęła wysokie 7. miejsce. Przywiązanie do dębickiej marki widać także we wskaźniku referencji, określającym odsetek klientów - użytkowników marki – gotowych do jej polecenia innym osobom. Pod tym względem Dębica plasuje się na 16. miejscu, natomiast z uwagi na częstotliwość wybierania jej produktów na 21. pozycji. Wszystkie te czynniki składają się też na siłę marki. W grupie 100 najmocniejszych marek 2015 Dębica znalazła się na 51. miejscu,  wyżej niż TVP, Poczta Polska, czy Play[1] oraz w pierwszej 20-ce najmocniejszych brandów w kategorii „Pozostałe produkty niespożywcze”.

Zobacz też: Fabryka opon w Dębicy skończyła 75 lat

„Bardzo nas cieszy, że Dębica jest wymieniana wśród najcenniejszych polskich marek. To potwierdza, że klienci mają do nas zaufanie i cenią jakość naszych produktów, co widać także w ich chęci do polecenia naszych opon rodzinie i znajomym. Ten wynik jest efektem zaangażowania wszystkich pracowników firmy, dla których takie wyróżnienia jest szczególną nagrodą, bo przyznaje je najsurowsze jury, czyli konsumenci” – powiedział Stanisław Cieszkowski, Prezes Firmy Oponiarskiej Dębica S.A. 

Wysoka pozycja w rankingu Najcenniejszych Polskich Marek to kolejne ważne wyróżnienie dla Dębicy, przyznane w ostatnich tygodniach. W listopadzie, drugi rok z rzędu, została ona bowiem uhonorowana tytułami Superbrands Poland 2015/2016 oraz Created in Poland Superbrands 2015/2016 - specjalną nagrodą przyznawaną wyłącznie markom z polskim rodowodem. To potwierdza ugruntowaną pozycję Dębicy na polskim rynku.

Marka Dębica już na trwałe wpisała się w historię gospodarczą Polski, ale przede wszystkim regionu podkarpackiego. Wskazują na to opinie ekspertów, którzy przy okazji prezentacji wyników raportu na temat atrakcyjności Podkarpacia
- przygotowanego przez TNS Polska na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego
- wymienili Dębicę w gronie firm-wizytówek Podkarpacia. Obecność marki o tak silnej pozycji rynkowej, która zarazem jest jednym z największych pracodawców
i eksporterów w regionie, ma istotny wpływ na postrzeganie całego regionu.
A atrakcyjność Podkarpacia, jak pokazują wyniki badania, jest coraz wyższa zarówno pod względem gospodarczym, jak i turystycznym.

1* Badanie siły marek Millward Brown dla „Rzeczpospolitej” przeprowadzono w październiku br. metodą wywiadów indywidualnych na próbie losowej 1200 osób powyżej 15. roku życia z miast powyżej 20 tys. mieszkańców.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Prawna Renata Urowska i Wspólnicy sp.k.

Obsługa podmiotów gospodarczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »