REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Hybrydowa Toyota Auris tańsza od benzynowej

Toyota Auris Touring Sports Hybrid
Toyota Auris Touring Sports Hybrid
Kamil Fraszkiewicz

REKLAMA

REKLAMA

Toyota Auris z napędem hybrydowym z rocznika 2014 można nabyć za cenę niższą niż wersję benzynową i dieslowską z roku 2015. Duże rabaty związane z przeceną roczników 2014 mogą jeszcze bardziej zwiększyć zainteresowanie autami hybrydowymi polskich kierowców.

Hybrydowa Toyota Auris z wyprzedaży rocznika 2014

Początek 2015 roku jest świetną okazją do zakupu Toyoty Auris z napędem hybrydowym. W ofercie wyprzedaży rocznika 2014 upusty sięgają od 10 do 16 tys. zł, dzięki czemu hybrydowy Auris okazuje się tańszy od porównywalnych wersji benzynowych i diesla.

REKLAMA

Popularność samochodów hybrydowych Toyoty rośnie na polskim rynku z dnia na dzień. W 2014 roku Polacy zarejestrowali 2 520 nowych hybryd Toyoty, czyli aż o ok. tysiąc egzemplarzy więcej niż przed rokiem (+ 65% względem rejestracji w 2013 roku).

REKLAMA

Najczęściej wybieraną hybrydową Toyotą jest kompaktowy Auris, który cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. W 2014 roku już co piąty Auris kupiony w Polsce był hybrydą. W Europie udział wersji hybrydowej w całkowitej sprzedaży Aurisa jest jeszcze bardziej imponujący i wynosi obecnie 50%.

W ramach wyprzedaży rocznika 2014 Toyota Motor Poland przygotowała wyjątkowo atrakcyjną ofertę na zakup hybrydowego Aurisa. Dzięki rabatom sięgającym aż 16 tys. zł, wybór wersji hybrydowej jest bardziej opłacalny od wersji z silnikiem benzynowym lub diesla z 2015 roku produkcji.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

W optymalnie wyposażonej wersji Premium hybryda jest o 6 600 zł tańsza od diesla (dostępnego tylko z manualną skrzynią biegów – hybryda standardowo wyposażona w przekładnię automatyczną) oraz dokładnie na poziomie cenowym wersji benzynowej z przekładnią CVT:

Cena regularna Upust Cena promocyjna
Toyota Auris Hybrid Premium (2014) 84900 10000 74900
Toyota Auris 1.6 Valvematic Multidrive S Premium (2015) 74900 - 74900
Toyota Auris 2.0 D-4D Premium (2015) 81500 - 81500

W wyższych wersjach wyposażeniowych zakup wersji hybrydowej jest jeszcze bardziej opłacalny:

Cena regularna Upust Cena promocyjna
Toyota Auris Hybrid Prestige (2014) 94900 11000 83900
Toyota Auris 1.6 Valvematic Multidrive S Prestige (2015) 84900 - 84900
Toyota Auris 2.0 D-4D Prestige (2015) 91500 - 91500

Promocja wyprzedaży rocznika 2014 trwa w salonach Toyoty do wyczerpania puli pojazdów.

Źródło: materiały prasowe Toyota

Toyota Auris Touring Sports Hybrid
Kamil Fraszkiewicz
Toyota Auris Touring Sports Hybrid
Kamil Fraszkiewicz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA