| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Sprzedaż Nissana w Europie w 2014 roku: duże wzrosty!

Sprzedaż Nissana w Europie w 2014 roku: duże wzrosty!

Udział Nissana w rynku samochodowym sięgnął w 2014 roku aż 4,1 procent. Oprócz tego firma może się szczycić kilkoma innymi rekordami.

Nissan LEAF pozostaje najpopularniejszym samochodem elektrycznym z udziałem w rynku na poziomie 27%. W ubiegłym roku sprzedano 15 000 egzemplarzy tego modelu - o 30% więcej niż w 2013 r. Od premiery rynkowej w 2010 r. użytkownicy Nissanów LEAF z całego świata przejechali już łącznie MILIARD kilometrów. Jest to także model najwyżej oceniany przez klientów Nissana - 97% z nich deklaruje, że poleciłoby go innym osobom.

Inwestycje we wzmocnienie bazy produkcyjnej Nissana na największych rynkach, w tym w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Rosji, przynoszą efekty w postaci wzrostu liczby rejestracji odpowiednio o 17%, 13% i 19% w ujęciu rok do roku. W Rosji sprzedaż znacznie wzrosła dzięki wprowadzeniu w połowie roku marki Datsun (11 419 sprzedanych pojazdów). W ogólnoeuropejskiej klasyfikacji producentów Nissan awansował o jedną pozycję w porównaniu z 2013 r. Obecnie marka zajmuje 12. miejsce i zwiększyła udział w 22 z 38 rynków w Europie, na których jest obecna. Ogólnie Nissan zajmuje drugie miejsce wśród marek azjatyckich o największej sprzedaży w Europie oraz jest najpopularniejszą marką azjatycką w Wielkiej Brytanii, Francji i Słowenii.

Źródło: materiały prasowe Nissan

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Siwicka

Partner Zarządzający w Grupa HR Masters, trener biznesu i executive coach. HR Biznes Partner, z kilkunastoletnią praktyką prowadzenia własnego biznesu. Praktyk HR realizujący projekty z następujących obszarów: planowanie procesów HR, wdrożenia modeli kompetencyjnych, programy rozwojowe czy audyty personalne. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie doradcze i trenerskie. W swojej pracy kładzie nacisk na badanie efektywności wszelkich procesów z obszaru polityki personalnej. Uważa, że wszelkie procedury są dla ludzi a nie ludzie dla procedur. W swoich projektach skupia się na realnych korzyściach zarówno dla organizacji jak i pracowników. Wierzy w ludzi i efektywność działań rozwojowych. Śledzi trendy na rynku i w branży – jest nastawiona na innowacyjność i działanie. Współpomysłodawczyni portalu HRPolska.pl, który powstał z zamiłowania do branży HR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »