| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Peugeot: wzrost sprzedaży aut w I połowie 2014 roku

Peugeot: wzrost sprzedaży aut w I połowie 2014 roku

Peugeot dzięki dobrym wynikom sprzedaży ma powody do zadowolenia. Jakie auta cieszą się największym zainteresowaniem?

Gama samochodów dostawczych PEUGEOT przeszła do ataku połączonymi siłami modeli PEUGEOT Partner (wzrost sprzedaży o 7% do 66 100 samochodów), PEUGEOT Expert (15 600 sprzedanych samochodów,+ 23%) i PEUGEOT Boxer (27 800 sztuk, +2%).

Umocnienie pozycjonowania marki na całym świecie i jej popularyzacja w oparciu o udział w liczących się sportowych wydarzeniach

Nowe ambicje marki znajdują swoje odbicie w działalności sportowej i sponsoringu.

Na początku roku 2015 będzie miał miejsce wielki powrót marki do rajdu Dakar, z modelem 2008 DKR. Marka wraca do tego znanego na całym świecie rajdu wystawiając samochód, który również ma ambicje zdobycia rynków na całym świecie - PEUGEOT 2008 ma już na swoim koncie sukcesy w Europie, niedawno został wprowadzony w Chinach, a na początku 2015 r. pojawi się w Ameryce Łacińskiej.

W styczniu 2014 PEUGEOT podpisał również umowę o współpracy z Novakiem Djokovicem. Współpraca ta powinna przyczynić się do popularyzacji marki w najważniejszych krajach świata, gdzie odbywają się turnieje ATP. Rozpoczęła się wręcz modelowo - Novak Djokovic zwyciężył w turnieju w Wimbledonie i zakwalifikował się do finału turnieju Roland-Garros we Francji. Obecnie prowadzi w klasyfikacji ATP. Novak Djokovic występuje w odnoszących sukces reklamach w Europie (kampania reklam telewizyjnych PEUGEOT 208) oraz w Chinach, gdzie reklamuje model PEUGEOT 2008.

Źródło: materiały prasowe Peugeot

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Russell Bedford Poland Sp. z o.o.

Grupa doradcza Russell Bedford jest członkiem międzynarodowej sieci niezależnych firm doradczych Russell Bedford International, zrzeszających prawników, audytorów, doradców podatkowych, księgowych, finansistów oraz doradców biznesowych. Russell Bedford doradza klientom w ponad 90 krajach na całym świecie. Grupa posiada ponad 290 biur i zatrudnia ok. 7.000 profesjonalnych doradców.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »