| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!

BMW rządzi w Polsce! 43% wzrost sprzedaży!

Samochody BMW świetnie sprzedają się w Polsce. W pierwszej połowie tego roku sprzedano ich aż o 43% więcej niż analogicznym okresie w zeszłym roku.

Do czerwca najpopularniejszym modelem w gamie MINI pozostaje Countryman z 325 rejestracjami. Aż połowa z nich otrzymała najmocniejsze silniki Cooper S i Cooper SD, zaś 60% napęd na cztery koła MINI All4. Zarówno MINI Countryman, jak i Paceman od lipca będą dostępne w nowych wersjach. Jesienią kolejna nowość od MINI: pięciodrzwiowa odmiana MINI Hatch przeznaczona dla wszystkich fanów marki, którym nieobca jest potrzeba większej funkcjonalności i przestrzeni. W ostatni weekend lipca MINI rozrusza natomiast wyjątkowe wydarzenie w Gdyni: RedBull AirRace. Na ulicach w MINI można zaś spotkać kierowcę rajdowego Martina Kaczmarskiego oraz prezentera i DJ-a Piotra Kędzierskiego.

BMW Motorrad sprzedaż

BMW Motorrad świętuje pozycję lidera w segmencie motocykli powyżej 500 cm³. Wśród najpopularniejszych modeli w tej klasie, niemal połowa nosi logo BMW. Na szczycie tabeli BMW Motorrad znalazł się R1200GS/ Adventure z 272 rejestracjami. Kolejne popularne motocykle to F800GS/Adventure, K1600GT/GTL, R1200RT and S1000RR, warto wspomnieć także o ciepłym przyjęciu nostalgicznego RnineT. BMW Motorrad zanotowała do czerwca 2014 łącznie 643 rejestracje oraz osiągnęła 23,86% udziału w rynku.

 “BMW Group kreuje na nowo przyszłość segment premium i takie podejście znajduje wyraźne odzwierciedlenie w tegorocznych wynikach. Jesteśmy bardzo dumni z tak silnej pozycji w Polsce. Jestem przekonany, że nasze atrakcyjne, nowe portfolio modelowe przyciąga do naszych marek klientów zarówno kupujących kolejne auto, jak i nowych. Druga połowa roku także zapowiada się obiecująco: zaproponujemy znów innowacyjne modele oraz wejdziemy w nowe segmenty, wspominając tutaj oczekiwane przez klientów BMW serii 2 Active Tourer oraz BMW X4” – komentuje Paul de Courtois, General Manager BMW Group Polska.

Źródło: materiały prasowe BMW

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Green Drive

To kampania społeczna realizowana przez Fundację Trans.org (www.trans.org). Głównym celem akcji jest pokazanie firmom transportowym w Europie najlepszych sposobów na zmniejszenie wydatków na paliwo.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK