| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Opel Mokka - rekordowe wyniki sprzedaży

Opel Mokka - rekordowe wyniki sprzedaży

Opel Mokka cieszy się nadspodziewanie wysokim zainteresowaniem klientów. W ciągu 18-stu miesięcy sprzedano już 200 000 egzemplarzy tego modelu.

Opel Mokka - świetne wyniki sprzedaży

Dobra passa Opla Mokki trwa — zaledwie w 18 miesięcy od swojego rynkowego debiutu Mokka po raz kolejny stała się europejskim bestsellerem. Opel może poszczycić się zebraniem już 200 000 zamówień na tego innowacyjnego subkompaktowego SUVa. Rekordowe zainteresowanie Mokką odnotowano w lutym 2014 r.

Zobacz też: Test Opel Mokka 1.7 CDTI 130 KM 4x4

Sprzedaż Mokki w Europie podwoiła się w niecały rok po osiągnięciu w kwietniu 2013 r. zakładanej wielkości sprzedaży, wynoszącej 100 000 egzemplarzy. Obecnie model zajmuje trzecie miejsce w Europie wśród subkompaktowych SUV-ów, a jego udział w tym segmencie wynosi około 11,3%. Mokka jest niekwestionowanym liderem w krajach skandynawskich: zarówno w Finlandii, jak i Norwegii wiedzie prym w swoim segmencie, z udziałem rynkowym wynoszącym odpowiednio: 24% i 21%. W Wielkiej Brytanii jej udział w tej kategorii wynosi 17%. W Niemczech Mokka jest na szczycie całego segmentu SUVów: prawie 12% udziału w rynku w pierwszych dwóch miesiącach bieżącego roku daje jej pierwsze miejsce, zgodnie z danymi niemieckiego Federalnego Urzędu Transportu Samochodowego – KBA. Również w Polsce popularność tego miejskiego SUVa rośnie – tylko w pierwszych dwóch miesiącach 2014 roku sprzedaż tego modelu wzrosła o 156% w stosunku do tego samego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 366 sztuk.

Peter Christian Küspert, członek zarządu i wiceprezes ds. sprzedaży i obsługi posprzedażnej GM Europe, powiedział: „Opel Mokka po raz kolejny udowodnił swoją skuteczność w zdobywaniu klientów na trudnym rynku. Niezmiernie cieszymy się z faktu, że nasz mały mistrzowski SUV jest liderem w swoim segmencie, dzięki czemu odgrywa kluczową rolę w ożywieniu marki Opel i wprowadzeniu jej do grona zwycięzców”.

Źródło: materiały prasowe Opel

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Effect Group

firma szkoleniowo-doradcza

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »