| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Audi wprowadzi do oferty 12 nowych modeli w 2014 r.

Audi wprowadzi do oferty 12 nowych modeli w 2014 r.

Według ekspertów, rok 2014 będzie dla branży motoryzacyjnej okresem intensywnego rozwoju. Audi planuje znaczne zwiększenie udziału w polskim rynku i wprowadzenie 12 nowych modeli.

Ubiegły rok zakończył się dla Audi dobrymi wynikami sprzedaży, co pozwala na stawianie śmiałych prognoz na najbliższych dwanaście miesięcy. Rok 2013 zamknął się wynikiem 5574 (2012: 5111) zarejestrowanych w Polsce samochodów. To o 9,1 procent lepszy rezultat niż w roku 2012, dający marce Audi 1,93 procent udziałów w polskim rynku motoryzacyjnym. Na rok 2014 planuje się dalsze zwiększanie sprzedaży w Polsce oraz systematyczne powiększanie udziałów rynkowych.

„Oprócz stałego zwiększania wolumenu sprzedaży będziemy doskonalić jej jakość, a także zwrócimy jeszcze większą uwagę na obsługę posprzedażową” – mówi Michał Bowsza, dyrektor marki Audi w Polsce. „Naszą ambicją jest również rozbudowa sieci sprzedaży”.

Zobacz też: Test Skoda Octavia RS Combi 2.0 TDI/184 KM DSG

Zwiększenie udziału w polskim rynku ma ułatwić m.in. wprowadzenie do oferty nowych modeli. Polską premierę w tym roku będą miały m.in. sportowa wersja najmniejszego Audi – model S1, sportowa, luksusowa limuzyna – Audi S8, flagowe A8 W12, nowe Audi TT, odświeżone modele A6 i A7 (S7 i RS7) oraz kolejne wersje modelowe z rodziny A3: A3 Cabriolet i sportowe S3 Limousine oraz S3 Cabriolet.

Ponadto, zgodnie z przyjazną środowisku strategią koncernu, w najbliższym roku zadebiutuje w Polsce Audi A3 e-tron o napędzie hybrydowym, dającym możliwość ładowania akumulatorów wprost z sieci elektrycznej. Audi A3 e-tron zapowiada nadejście nowej generacji pojazdów hybrydowych. Elektryfikacja napędu, głównie przy pomocy rozwiązań typu plug-in, odgrywa decydującą rolę w strategii czterech ringów, dlatego na kolejne lata zapowiadane są następne modele Audi wyposażone w takiego rodzaju jednostki napędowe.

Zobacz też: Test Audi A3 Limousine 2.0 TDI 150 KM - czas gra na jego korzyść

Nadchodzących dwanaście miesięcy będzie przebiegać pod znakiem dalszego umacniania na polskim rynku pozycji napędu na cztery koła quattro. Dla Audi, quattro to coś więcej niż rozwiązanie techniczne – to filozofia. Od roku 1980, kiedy rozpoczęto seryjną produkcję aut wyposażonych w taki układ, pojęcie to jest symbolem bezpiecznej i sportowej jazdy, wysokich kompetencji technicznych i dynamicznego stylu życia. Samochody z tym napędem to sztandarowa cecha oferty Audi.

W roku 2013, z taśm produkcyjnych zjechał pięciomilionowy model quattro. Dzięki temu, cztery ringi mają na swoim koncie więcej sprzedanych pojazdów z napędem na cztery koła niż jakakolwiek inna marka premium. Audi oferuje zdecydowanie najszerszą w segmencie premium paletę takich pojazdów. Audi Q7, R8, A4 allroad, A6 allroad oraz wszystkie modele S i RS, dostępne są wyłącznie z napędem quattro. We niemal wszystkich innych, Audi oferuje go opcjonalnie. Jeśli uwzględnić dostępne obecnie typy karoserii, silniki i skrzynie biegów, to otrzymamy ofertę ponad 140 różnych wariantów wyposażonych w taki napęd. Polscy klienci coraz częściej wybierają auta typu quattro, decydując się również na najmocniejsze, sportowe  wersje poszczególnych modeli – S i RS.

Źródło: Materiały prasowe Audi

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Renata Świgońska

Prawnik, Tłumacz Przysięgły J. Angielskiego i J. Niemieckiego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »