| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Wyniki sprzedaży nowych aut w 2013 roku

Wyniki sprzedaży nowych aut w 2013 roku

Ten wynik nie jest już zaskoczeniem. Skoda po raz 5-ty okazała się najchętniej wybieraną marką nowych aut w Polsce.

Skoda po raz piąty zdobyła tytuł najchętniej wybieranej marki samochodowej w Polsce. To dowód na to, że czeski producent nadal cieszy sympatią Polaków. A ci jak wiadomo wybierają głównie te pojazdy, które oferują dobry stosunek ceny do przestronności i poziomy wyposażenia.

Skoda liderem w Polsce od 2005 roku

Marka po raz pierwszy osiągnęła pozycję lidera w Polsce w 2005 roku. Od 2009 roku ŠKODA zajmuje nieprzerwanie pozycję lidera, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją.

Zobacz też: Sprzedaż nowych samochodów w Polsce i Europie - nadal wzrosty!

W 2013 roku czeski koncern osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie 13 %. Co prawda największy wzrost zainteresowania swoimi autami zanotowała Toyota (ponad 18-procentowy), to jednak Skoda zdecydowanie prowadzi w zestawieniu pod względem liczby sprzedanych auta (ponad 36 tys.) Volkswagen i Toyota mogą pochwalić sie wynikami sprzedaży na poziomie ok. 25 tys. aut. Tym samym udział czeskiego producenta w 2013 roku w łącznej sprzedaży wszystkich aut w Polsce przekroczył 12 procent.

Źródło: na podstawie materiałów prasowych Skoda

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Adwokacka AKS

Kancelaria zajmuje się prowadzeniem spraw zarówno klientów indywidualnych, jak i korporacyjnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »