| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Wyniki sprzedaży nowych aut w 2013 roku

Wyniki sprzedaży nowych aut w 2013 roku

Ten wynik nie jest już zaskoczeniem. Skoda po raz 5-ty okazała się najchętniej wybieraną marką nowych aut w Polsce.

Skoda po raz piąty zdobyła tytuł najchętniej wybieranej marki samochodowej w Polsce. To dowód na to, że czeski producent nadal cieszy sympatią Polaków. A ci jak wiadomo wybierają głównie te pojazdy, które oferują dobry stosunek ceny do przestronności i poziomy wyposażenia.

Skoda liderem w Polsce od 2005 roku

Marka po raz pierwszy osiągnęła pozycję lidera w Polsce w 2005 roku. Od 2009 roku ŠKODA zajmuje nieprzerwanie pozycję lidera, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją.

Zobacz też: Sprzedaż nowych samochodów w Polsce i Europie - nadal wzrosty!

W 2013 roku czeski koncern osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie 13 %. Co prawda największy wzrost zainteresowania swoimi autami zanotowała Toyota (ponad 18-procentowy), to jednak Skoda zdecydowanie prowadzi w zestawieniu pod względem liczby sprzedanych auta (ponad 36 tys.) Volkswagen i Toyota mogą pochwalić sie wynikami sprzedaży na poziomie ok. 25 tys. aut. Tym samym udział czeskiego producenta w 2013 roku w łącznej sprzedaży wszystkich aut w Polsce przekroczył 12 procent.

Źródło: na podstawie materiałów prasowych Skoda

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marcin Wicherkiewicz

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »