| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Mercedes-Benz na 12 miejscu w rankingu „Best Global Brands 2011”

Mercedes-Benz na 12 miejscu w rankingu „Best Global Brands 2011”

Podobnie jak rok temu, Mercedes – Benz został wybrany za najbardziej wartościową markę samochodów premium na świecie. W rankingu „Best Global Brands 2011” słynne logo uplasowało się na dwunastej pozycji.

Mercedes jest uznawany za najbardziej wartościową spośród wszystkich marek europejskich. Prestiżową firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux, która opracowała ranking szacowała wartość marki na 27,46 mld dolarów. Jest to 9% wzrost w porównaniu do ubiegłego roku. Wycena wartości marki Mercedes-Benz od 2009 roku nieustannie wzrasta.

Zobacz też: Jak wypadli producenci motoryzacyjni w rankingu marek Best Global Brands 2011?

Przede wszystkim na sukces marki składają się zadowolenie klientów (to było jedno z głównych kryteriów przy ocenie). Okazuje się, że Mercedes-Benz szybko i efektywne reaguje na potrzeby rynku, oferując nowatorskie rozwiązania w dziedzinie zrównoważonego transportu.

Zobacz też: FLEET MARKET 2011 już 29 listopada

„Best Global Brands” to coroczny ranking 100 najbardziej wartościowych marek świata organizowany przez firmę doradczą Interbrand Zintzmeyer & Lux,. Powstaje w oparciu o wyniki finansowe firm, udział marek w generowaniu zysków oraz ich atrakcyjność w oczach konsumentów.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Iga Kalinowska

Aplikant adwokacki

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »