| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Rekordowo wysoki udział Nissana na rynku europejskim

Rekordowo wysoki udział Nissana na rynku europejskim

W tym roku Nissan odnotował bardzo dobre wyniki na wszystkich większych rynkach. Udział Nissana we wrześniu wynosił 4,2%. Jest to podwójny rekord, ponieważ w ubiegłym roku wartość ta była niższa o jeden procent, poza tym Nissan pobił rekord ustanowiony w sierpniu 1995 roku (4,1%).

Jeszcze w tym roku Nissan wypuści dużego vana. W przyszłym roku na rynek trafi stuprocentowo elektryczny bezemisyjny mały van. Nissan ma zamiar stać się liderem wśród pojazdów nieemitujących spalin.  

Wyniki sprzedażowe Nissana w Polsce w miesiącu wrześniu okazały się równie rekordowe, jak w Europie.  Wrześniowy udział rynkowy Nissana w Polsce oscylował na poziomie 5.2% (we wrześniu 2010 -3.8%). Zgodnie z danymi CEPIK, sprzedaż Nissana we wrześniu osiągnęła poziom 1275 sztuk, co daje marce 7 miejsce wśród wszystkich importerów samochodów w Polsce. W wartościach kumulatywnych, Nissan osiągnął sprzedaż 7109 sztuk, co stanowi wzrost o 14.9%. Ten wynik jest drugim największym wzrostem wśród 15 marek samochodowych w Polsce. W tym samym czasie rynek samochodowy w Polsce zanotował spadek o 4%, tak więc japoński producent ma więcej powodów do świętowania.

Dane sprzedażowe Nissana w Polsce za rok kalendarzowy 2011:
Sprzedaż kumulatywna styczeń-wrzesień - 10.521 sztuk (+13%)
Udział w rynku styczeń-wrzesień - 4.53% (+17.9%). 
Wrześniowy udział w rynku Nissana w Polsce na poziomie 5.2% jest czwartym wynikiem w Europie, po Rosji, Finlandii i Krajach Bałtyckich. Pod względem poziomu sprzedaży, Polska jest ósmym rynkiem w Europie dla marki Nissan.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Siwicka

Partner Zarządzający w Grupa HR Masters, trener biznesu i executive coach. HR Biznes Partner, z kilkunastoletnią praktyką prowadzenia własnego biznesu. Praktyk HR realizujący projekty z następujących obszarów: planowanie procesów HR, wdrożenia modeli kompetencyjnych, programy rozwojowe czy audyty personalne. Posiada ponad 15 letnie doświadczenie doradcze i trenerskie. W swojej pracy kładzie nacisk na badanie efektywności wszelkich procesów z obszaru polityki personalnej. Uważa, że wszelkie procedury są dla ludzi a nie ludzie dla procedur. W swoich projektach skupia się na realnych korzyściach zarówno dla organizacji jak i pracowników. Wierzy w ludzi i efektywność działań rozwojowych. Śledzi trendy na rynku i w branży – jest nastawiona na innowacyjność i działanie. Współpomysłodawczyni portalu HRPolska.pl, który powstał z zamiłowania do branży HR

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK