| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Jak wypadli producenci motoryzacyjni w rankingu marek Best Global Brands 2011?

Jak wypadli producenci motoryzacyjni w rankingu marek Best Global Brands 2011?

Zwykle z końcem roku jesteśmy zasypywani różnymi podsumowaniami i rankingami. Najświeższe zestawienie przygotowała agencja Interbrand Zintzmeyer & Lux, która w swoim rankingu zestawiła 100 największych firm na świecie.

Jak powstaje taki ranking? O miejscu na liście decyduje wartość rynkowa i kondycja finansowa danej firmy. Ważnym aspektem jest rozpoznawalność i atrakcyjność marki dla klientów.

Zobacz też: Nowe ceny Abartha w Polsce!

Jeśli chodzi o branżę motoryzacyjną to żadna marka nie znalazła się w pierwszej dziesiątce, za to od 11 do 20 miejsca są aż 4. Na najwyższej, bo aż 11 pozycji, znalazła się Toyota. Tuż za nią, czyli na 12 miejscu uplasował się Mercedes – Benz. W pierwszej dwudziestce znalazły się jeszcze: BMW (15 pozycja) i Honda (19 miejsce). Popularny w Polsce Volkswagen wylądował dopiero na 47 miejscu, czyi o trzy oczka wyżej niż Ford.

W słynnej setce z branży motoryzacyjnej znalazły się jeszcze takie marki jak: Audi, Hyundai, Porsche, Nissan i Ferrari. Warto zaznaczyć, że ranking zamyka producent kultowych motocykli - Harley Davidson.

Zobacz też: Czy dopłaty do zakupu aut elektrycznych zachęcą klientów?

Branża motoryzacyjna w rankingu marek Best Global Brands 2011:

11. Toyota
12. Mercedes-Benz
15. BMW
19. Honda
47. Volkswagen
50. Ford
59. Audi
61. Hyundai
72. Porsche
90. Nissan
99. Ferrari

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Madejski Sasiński Starowicz radcowie prawni

spółka partnerska

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »