| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Nowa Jetta podbiła USA

Nowa Jetta podbiła USA

Nowy Volkswagen Jetta został wyjątkowo ciepło przyjęty na rynkach północnoamerykańskich. Marka sprzedaje tam niewiele swoich aut, jednak ostatnio trend się odwrócił. Wszystko za sprawą nowej Jetty.

Rynek USA to łakomy kąsek dla koncernów samochodowych, nic więc dziwnego że Volkswagen ostro bije się o amerykańskich klientów. Nowa Jetta okazała się przebojem notując 120% wzrost sprzedaży w porównaniu z zeszłym rokiem (i poprzednim modelem). W czerwcu 2011 po nową Jettę sięgnęło ponad 14 tysięcy klientów.

Zobacz też: Test: Volkswagen Golf VI: co dziś znaczy 1,4?

To dobry wynik biorąc pod uwagę trudności europejskich marek z zaistnieniem w Stanach Zjednoczonych i wynik innych modeli Volkswagena (z ubiegłym miesiącu sprzedano zaledwie 1 Passata, 450 Touaregów, 886 Eosów i 3300 Golfów.

Premiera nowej Jetty miała miejsce właśnie za oceanem. To spore wydarzenie, było początkiem batalii grupy VAG o rynek amerykański. W 2012 roku do sprzedaży wejdzie specjalna wersja VW Passata - w wersji USA. Auto będzie sporo różniło się od europejskiego pierwowzoru.

Zobacz też: Bardziej zuchwały, bardziej dynamiczny: nowy VW Beetle

W czerwcu 2011 roku VW sprzedał w Stanach Zjednoczonych ponad 28 tysięcy samochodów, odnotowując 35% wzrost sprzedaży. Niewątpliwie duża w tym zasługa nowej Jetty, która kosztuje w USA 16 500 dolarów i jest tańsza od VW Golfa.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Marcin Wicherkiewicz

Radca prawny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »