| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Nowy Nissan co sześć tygodni?

Nowy Nissan co sześć tygodni?

Nowy, wyjątkowo ambitny biznes plan Nissana zakłada wprowadzanie nowego modelu samochodu co sześć tygodni. W portfolio firmy na znaleźć się aż 66 różnych modeli pojazdów. Obecnie jest ich niewiele ponad 20.

Nissan Motor chce przyspieszyć wzrost firmy w nowych rynkach segmentach. Zapowiada, że będzie wprowadzał nowe modele co około sześć tygodni przez sześć lat i wchodzi w życie od momentu opublikowania go.

 Japońska marka skupi się na budowaniu pozytywnych doświadczeń z klientami. Firma do końca 2016 roku planuje zdobyć globalny udział rynku wynoszący 8% i trwale zwiększyć rentowność działalności operacyjnej do 8%.

Zobacz także:  Nissan Qashqai nagrodzony przez ADAC

 Główne pozycje planu nazywającego się „Nissan Power 88” mają na celu globalną wizję i strategiczny kierunek:

  • wprowadzenie nowego modelu Nissana co sześć tygodni przez sześć lat.
  • realizowanie programu Pure Drive i rozwój pojazdów zeroemisyjnych oraz sprzedaż elektrycznych samochodów Sojuszu Renault-Nissan w wysokości 1,5 miliona egzemplarzy.
  • wprowadzenie samochodów osobowych i dostawczych na niższe segmenty cenowe w ramach programu „Mobilność dla wszystkich".
  • wprowadzenie ponad 90 nowych zaawansowanych technicznie rozwiązań, około 15 rocznie.

Wiceprezes i dyrektor naczelny Nissana Carlos Ghosn mówi „Nissan Power 88 to harmonogram rentownego wzrostu naszej firmy. Przyspieszymy tempo wzrostu, wprowadzając więcej innowacyjnych i atrakcyjnych rozwiązań w naszych produktach i usługach, a także bardziej ekologiczne samochody w przystępnych cenach dla każdego kierowcy na świecie, odpowiadając w ten sposób na energetyczne i ekologiczne wyzwania XXI wieku".

Firma ma w planach zwiększyć inwestycje w swoje marki i sieć detaliczną w celu poprawy całościowego doświadczenia klientów związanego z posiadaniem pojazdów produkowanych przez tę firmę. Do tego też Nissan Motor chce zwiększyć liczbę placówek sieci detalicznej z obecnych 6000 do 7500.

Zobacz także: Test Nissan X-trail: komfort z napędem na cztery koła

W roku 2012 firma chce aby moce produkcyjne jakimi dysponuje obecnie Nissan w Chinach zwiększyły się do 1,2 miliona egzemplarzy. Plany japońskiej marki mają na celu zajęcie 10% chińskiego rynku. Nissan zwiększy także obecność w Brazylii, Rosji i Indiach, a także w krajach  kolejnej fali rynków wschodzących. W Brazylii ma powstać nowa fabryka samochodów której moce produkcyjne mają wynieść 200 tysięcy egzemplarzy.

Nissan chce też zwiększyć sprzedaż aut Infiniti ze 150 tysięcy w 2010 roku do 10% udziału w globalnym rynku w segmentach luksusowych. Marka Infiniti będzie liczyła co najmniej 10 modeli sprzedawanych na ponad 70 rynkach.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Sofath

Prekursor i lider na europejskim rynku pomp ciepła.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »