| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Ford i Honda mają najwięcej wiernych klientów

Ford i Honda mają najwięcej wiernych klientów


Ford i Honda zajęły czołowe miejsca w najnowszym badaniu przywiązania klientów w USA do użytkowanej marki samochodu. Największy awans w porównaniu do poprzednich wyników zanotowała Kia.

W rankingu sklasyfikowano 34 marki pojazdów. Ford i Honda uzyskały wynik 62%, co oznaczą, że prawie dwie trzecie klientów tych marek jest przywiązana do marki samochodu, który użytkuje. W badaniu uwzględniono udział użytkowników nowych samochodów, którzy wybrali tej samej marki co wcześniej.

Poniżej lista marek, które uzyskały wynik lepszy niż średnia dla całej branży (48%):

1. Ford: 62%
2. Honda: 62%
3. Hyundai: 60%
4. Lexus: 60%
5. Toyota: 60%
6. Mercedes-Benz: 59%
7. Kia: 58%
8. Subaru: 57%
9. Nissan: 54%
10. BMW: 53%
11. Chevrolet: 52%

Zobacz również: Dzienne LEDy w Volkswagenach

Największy awans na liście odnotowała marka Kia, która poprawiła wynik sprzed roku o 21 punktów procentowych.

Średni wynik przywiązania do marki dla całej branży pozostał bez zmian (48%). W 2010 roku 16 z 34 sklasyfikowanych marek poprawiło notowania w porównaniu z rokiem poprzednim, 14 zanotowało spadek, natomiast cztery miało wynik bez zmian.

Co raz większe znaczenie dla klientów ma przyjemność z jazdy, jaką oferuje dany model, a drugim czynnikiem decydującym jest mały spodek wartości pojazdu.

Zobacz również:  Kierowcy kradną blokady na koła

Badanie zostało przeprowadzone na próbie ponad 120 000 amerykańskich użytkowników nowych samochodów. W grupie tej znalazło się około 80 000 tysięcy osób, których poprzedni samochód też został kupiony na rynku pierwotnym.

Źródło: samar

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Stowarzyszenie Konsumentów Polskich

Stowarzyszenie zajmuje się ochroną praw konsumentów.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »