| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Rynek > Ford i Honda mają najwięcej wiernych klientów

Ford i Honda mają najwięcej wiernych klientów


Ford i Honda zajęły czołowe miejsca w najnowszym badaniu przywiązania klientów w USA do użytkowanej marki samochodu. Największy awans w porównaniu do poprzednich wyników zanotowała Kia.

W rankingu sklasyfikowano 34 marki pojazdów. Ford i Honda uzyskały wynik 62%, co oznaczą, że prawie dwie trzecie klientów tych marek jest przywiązana do marki samochodu, który użytkuje. W badaniu uwzględniono udział użytkowników nowych samochodów, którzy wybrali tej samej marki co wcześniej.

Poniżej lista marek, które uzyskały wynik lepszy niż średnia dla całej branży (48%):

1. Ford: 62%
2. Honda: 62%
3. Hyundai: 60%
4. Lexus: 60%
5. Toyota: 60%
6. Mercedes-Benz: 59%
7. Kia: 58%
8. Subaru: 57%
9. Nissan: 54%
10. BMW: 53%
11. Chevrolet: 52%

Zobacz również: Dzienne LEDy w Volkswagenach

Największy awans na liście odnotowała marka Kia, która poprawiła wynik sprzed roku o 21 punktów procentowych.

Średni wynik przywiązania do marki dla całej branży pozostał bez zmian (48%). W 2010 roku 16 z 34 sklasyfikowanych marek poprawiło notowania w porównaniu z rokiem poprzednim, 14 zanotowało spadek, natomiast cztery miało wynik bez zmian.

Co raz większe znaczenie dla klientów ma przyjemność z jazdy, jaką oferuje dany model, a drugim czynnikiem decydującym jest mały spodek wartości pojazdu.

Zobacz również:  Kierowcy kradną blokady na koła

Badanie zostało przeprowadzone na próbie ponad 120 000 amerykańskich użytkowników nowych samochodów. W grupie tej znalazło się około 80 000 tysięcy osób, których poprzedni samochód też został kupiony na rynku pierwotnym.

Źródło: samar

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Parco

Biuro Rachunkowe PARCO S.C.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »