| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych

Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych

Skoda zaprezentowała poprawioną wersję swojego bestsellera. W nowej Fabii pojawią się m.in. światła LED oraz nowe systemy bezpieczeństwa.

Źródło: Skoda

Skoda Fabia jest uwielbiana przez Polaków. W ub.r. Fabia była liderem sprzedaży na rynku aut osobowych w Polsce, wyprzedzając nawet większą Octavię. Wszystkie generacje tego modelu dobrze się sprzedawały, a łącznie przez 19 lat produkcji sprzedano na świecie ponad 4 miliony egzemplarzy.

Czescy projektanci wyszli z założenia, że lepiej nie zmieniać dobrego przepisu. Z przodu zmodyfikowano atrapę chłodnicy i pas przedni, przednie i tylne światła mogą być wykonane w technologii LED, a także pojawiły się nowe wzory felg (nawet 18 cali). We wnętrzu znajdziemy dwukolorowe wykończenie tapicerki, delikatnie zmienił się wygląd deski rozdzielczej, ekran w konsoli centralnej jest teraz większy (6,5 cala). Skoda chce, by ich odświeżony miejski model mógł skutecznie konkurować z silną konkurencją. W odmłodzonej Fabii debiutują systemy bezpieczeństwa znane z flagowego modelu tego producenta, takie jak np. system ułatwiający wyjazd z miejsca parkingowego (Rear Traffic Alert) czy monitorowanie martwego pola w lusterkach (Blind Spot Detection).

Oferta silnikowa nowej Fabii będzie ograniczać się na początku do trzycylindrowych, litrowych jednostek benzynowych. Motory wolnossące (MPI) generują 60 lub 75 KM albo a turbodoładowane z bezpośrednim wtryskiem (TSI) 95 lub 110 KM. Najmocniejszą odmianę silnikową można zamówić z 7-biegową skrzynią DSG. Co ważne, w ofercie zabraknie dobrze znanego silnika wysokoprężnego 1.4 TDI. Skoda tłumaczy tę decyzję słabnącym zainteresowaniem silnikiem diesla (zmiana preferencji klientów na silniki benzynowe) w tym modelu oraz niskim spalaniem 1.0 TSI (średnio: 4,4l 100 km). Diesle maja być montowane od klasy kompaktowej w górę.

Publiczna premiera nowej Skody Fabii odbędzie się podczas marcowych targów motoryzacyjnych w Genewie. Auto trafi do salonów w połowie 2018 roku.

Polecamy artykuły

Data publikacji:

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda
Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda

Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda
Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda

Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda
Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda

Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda
Nowa Skoda Fabia - rynkowy przebój już bez silników wysokoprężnych / fot. Skoda

INFORLEX Kadry Płace i HR211.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości Twój StartUP

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »

Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK