| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Opel Ampera-e - debiut w 2017 r.

Opel Ampera-e - debiut w 2017 r.

Według zapowiedzi Opel Ampera-e zostanie wprowadzona do oferty w 2017 r. Według zapowiedzi producenta elektryczny pojazd ma być dostępny za przystępną cenę.

Opel Ampera-e - debiut w 2017 r.

W przyszłym roku Opel wprowadzi na rynek nowy, rewolucyjny samochód elektryczny zasilany akumulatorami. Niemiecka firma planuje zatem kontynuację największej ofensywy modelowej w swojej historii, w ramach której w latach 2016–2020 zaoferuje 29 nowych modeli. Pięciodrzwiowy, pięciomiejscowy samochód będzie nazywał się „Ampera‑e”. Jego atutem ma być nie tylko większy zasięg na pełnym ładowaniu w porównaniu z większością samochodów elektrycznych, ale także przystępna cena. Firma zamierza wykorzystać doświadczenia zdobyte dzięki oryginalnej Amperze, która w 2011 roku wyznaczyła wzorzec dla nowoczesnych samochodów elektrycznych. W nowej Amperze‑e innowacyjne rozwiązania w zakresie elektrycznej mobilności połączono z najnowocześniejszymi systemami łączności z Internetem oraz gwarantującą emocje dynamiką jazdy.

Zobacz też: Test Opel Karl 1.0 75 KM Cosmo: mieszczuch z aspiracjami

Na Sympozjum CAR w Bochum (Niemcy) prezes i dyrektor generalna, Mary Barra, tak zapowiadała wprowadzenie Ampery‑e: „GM i Opel zawsze były przekonane, że samochody elektryczne będą miały ważny udział w kształtowaniu się przyszłej mobilności. Przełomowa technologia zastosowana w modelu Ampera‑e jest ważnym krokiem w kierunku realizacji tej wizji. Nowy samochód elektryczny z napędem akumulatorowym jest kolejnym przykładem tego, jak firma Opel stara się zapewnić powszechną dostępność innowacyjnych rozwiązań technicznych”.

Zobacz też: Opel GT Concept 2016

Obecne trendy, takie jak urbanizacja czy dbałość o stan środowiska naturalnego, dyktują potrzebę opracowywania nowych sposobów zapewnienia mobilności i alternatywnych systemów napędu. „Samochody elektryczne mogą istotnie przyczynić się do ochrony klimatu i ograniczenia emisji zanieczyszczeń” — mówi dyrektor generalny Grupy Opel, dr Karl-Thomas Neumann. „Nowy Opel Ampera‑e otworzy drogę do elektrycznej mobilności, znosząc bariery wysokiej ceny i krótkiego zasięgu”.

Kompaktowe proporcje nadwozia Ampery‑e wynikają z płaskiej konstrukcji akumulatora zamontowanego pod podłogą pojazdu. Efektywny sposób ulokowania akumulatora przekłada się też na przestronne wnętrze, w którym może wygodnie podróżować pięć osób, oraz bagażnik o pojemności porównywalnej z tym, co oferują samochody w segmencie kompaktowym.

Ampera‑e będzie także wyposażona w cieszącego się uznaniem osobistego asystenta kierowcy (Opel OnStar) oraz w łączność z Internetem i system multimedialny, umożliwiający zintegrowanie smartfonów i innych urządzeń elektronicznych z pojazdem.

Źródło: Opel

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »