| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | WIDEOAKADEMIA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Audi A4 Allroad - alternatywa dla SUV-ów?

Audi A4 Allroad - alternatywa dla SUV-ów?

Moda na SUV-y nie słabnie, jednak pewną alternatywą dla nich mogą być kombi o poprawionych zdolnościach terenowych takiej jak np. Audi A4 Allroad. Podwyższone zawieszenie, osłona podwozia i plastikowe nakładki na zderzaki to niektóre z usprawnień jakie niesie wersja Allroad.

Nowe Audi A4 Allroad

Nowe Audi A4 allroad quattro zdefiniowane jest przez jedyny w swoim rodzaju wygląd. Wysunięte, wyraziście zarysowane nadkola oraz tylny zderzak przyciągają spojrzenie. Mogą być szare o charakterystycznej strukturze lub mieć barwę identyczną z kolorem lakieru. Masywna osłona podwozia i tylny dyfuzor utrzymane są w kolorze srebrnym selenit. Ekstrawertyczny charakter Audi A4 allroad quattro podkreśla sportowy, wyrazisty przód z reflektorami o unikalnej formie, zaprojektowanym specjalnie z myślą o tym modelu zderzakiem oraz charakterystycznymi wlotami powietrza. Przestrzennie ukształtowaną, pojedynczo obramowaną osłonę chłodnicy Singleframe zdobią pionowe chromowane listwy. Emblematy „allroad“ dekorują przednie błotniki i pokrywę bagażnika. Podwyższone relingi dachowe dopełniają typowego wyglądu „allroad“.

Zobacz też: Audi A3 Cabriolet dostępne na polskim rynku!

Świetne silniki TFSI i TDI montowane w Audi A4 allroad quattro zapewniają wyższe osiągi i lepszą wydajność. Zakres mocy silnika TFSI i pięciu jednostek TDI rozpoczyna się od 110 kW (150 KM), a kończy na 200 kW (272 KM). Moc jednostek napędowych jest tu większa nawet o 20 kW (27 KM) w porównaniu z poprzednim modelem. Równocześnie Audi zredukowało emisję CO2 o 21 g na km. Za przeniesienie mocy silnika na koła odpowiada manualna skrzynia sześciobiegowa, siedmiostopniowa automatyczna skrzynia biegów S tronic lub ulepszona, ośmiostopniowa przekładnia automatyczna tiptronic. Stały napęd na cztery koła quattro to element wyposażenia seryjnego.

Zawieszenie podwyższone w porównaniu do Audi A4 Avant o 23 mm, a także większa średnica kół, dają wspólnie większy o 34 mm prześwit. Jako alternatywę dla podwozia standardowego, Audi oferuje podwozie z aktywnym systemem kontroli zawieszenia. Kierowca może zmieniać jego ustawienia za pomocą systemu regulacji dynamiki jazdy Audi drive select.

System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select w nowym Audi A4 allroad quattro ma poszerzony zakres. Obok znanych już trybów comfort, auto, dynamic, efficiency oraz individual (tylko w połączeniu z systemem nawigacji) do jazdy po nieutwardzonych drogach służy tryb offroad.

Przednia oś nowego Audi A4 allroad quattro to zaprojektowana na nowo konstrukcja pięciowahaczowa. Takie samo rozwiązanie zastosowano również na osi tylnej, zastępując dotychczasową konstrukcję wykorzystującą wahacze trapezowe. Dzięki inteligentnej kompozycji materiałów, konstruktorzy obniżyli ciężar elementów osi łącznie o 12 kilogramów.

Zobacz też: Jubileuszowe Audi RS 4 Avant Nogaro selection

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Audi A4 Allroad 2016
Audi A4 Allroad 2016

Audi A4 Allroad 2016
Audi A4 Allroad 2016

Audi A4 Allroad 2016
Audi A4 Allroad 2016

Audi A4 Allroad 2016
Audi A4 Allroad 2016

Audi A4 Allroad 2016
Audi A4 Allroad 2016

Audi A4 Allroad 2016
Audi A4 Allroad 2016

Wersja PREMIUM Kodeks Pracy 2016169.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Kancelaria Effect

Kancelaria zajmuje się obsługą prawną firm i osób prywatnych, a w szczególności windykacją należności i dochodzeniem odszkodowań powypadkowych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »