| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Facelifting Lexusa GS

Facelifting Lexusa GS

Zmodernizowany Lexus GS otrzymał m.in. nowy silnik z turbodoładowaniem, ledowe reflektory Bi-LED, rozszerzone systemy multimedialne oraz nowe układy bezpieczeństwa.

Lexus GS 200t: pierwszy silnik z turbodoładowaniem

Lexus rozszerza ofertę modelu GS o nowego GS 200t oraz wprowadza zmiany stylizacyjne w pozostałych wersjach. Lexus GS nadal zachowuje imponującą zwinność i sportowe walory przy doskonałym komforcie prowadzenia na długich trasach. Jest to elegancka średniej wielkości limuzyna. Fascynujące osiągi i wygoda jazdy czynią model GS doskonałą propozycją zarówno dla oczekujących wspaniałych doznań za kierownicą, jak dla koneserów luksusu – bez względu na to, czy będzie to nowy GS 200t,  GS 450h czy GS 300h.

GS uosabia połączenie stylu i wyrafinowania, zwieńczone charakterystycznym dla Lexusa klepsydrowym zarysem chłodnicy, z eleganckim, matowo chromowanym obramowaniem i osadzonymi po bokach nowego typu reflektorami typu Bi-LED z diodowymi światłami mijania i drogowymi, które obecnie są wyposażeniem standardowym.

Nowy kształt przedniego zderzaka oraz progów jeszcze silniej zaostrza profil nadwozia, nawiązujący swą linią do modelu coupe. Zmienione zostały tylne światła i elementy wykończeniowe z tyłu nadwozia, a ponadto wprowadzono nowe wzory obrabianych maszynowo 18- i 19-calowych tarcz kół.

Zobacz też: Lexus IS200t: turbodoładowana benzyna!

We wnętrzu, analogowy zegar w centralnej części deski rozdzielczej jest obecnie zamknięty w jednolitej obudowie aluminiowej, a na jego tarczy wprowadzono diodowe wskaźniki. Strefę czasową można ustawiać na podstawie satelitarnych danych lokalizacyjnych GPS.

Nowa siła napędowa i nowy poziom osiągów

Czwarty z kolei przedstawiciel rodziny GS, tylnonapędowy GS 200t wyposażony jest w niezwykle płynnie działający, czterocylindrowy turbodoładowany silnik spalinowy o pojemności 2,0 litra, sprzężony z ośmiostopniową automatyczną skrzynią biegów. Jednostka ta dostarcza 245 KM mocy i 350 Nm momentu obrotowego, zapewniając doskonałe osiągi i sprawność w każdych warunkach. Według danych fabrycznych GS 200t będzie wymagał na 100 km średnio 7,9 litra paliwa.

Flagowym przedstawicielem rodziny GS jest GS 450h – legitymujący się bardzo wysokimi osiągami luksusowy sedan z napędem hybrydowym. W skład jego hybrydowego zespołu napędowego wchodzi pracująca w cyklu Atkinsona 3,5-litrowa spalinowa jednostka V6 oraz chłodzony cieczą silnik elektryczny ze stałym magnesem, które wspólnie generują 345 KM mocy, rozprowadzanej na koła za pośrednictwem bezstopniowej przekładni planetarnej. Mało kto mógłby spodziewać się, że ten zużywający 5,9 litra paliwa na 100 km samochód rozpędza się od 0 do 100 km/h w 5,9 sekundy.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

dr Arletta Bolesta

Adwokat kościelny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »