| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Facelifting Lexusa GS

Facelifting Lexusa GS

Zmodernizowany Lexus GS otrzymał m.in. nowy silnik z turbodoładowaniem, ledowe reflektory Bi-LED, rozszerzone systemy multimedialne oraz nowe układy bezpieczeństwa.

Podwozie, nadwozie, zawieszenie, koła i hamulce

  • Wykonanie przednich i tylnych wahaczy ze stopu aluminium pozwoliło obniżyć masę nieresorowaną i jednocześnie obdarzyć GS niezwykłą zwinnością, sprawnością tłumienia przechyłów i stabilizacją nadwozia, komfortem jazdy oraz precyzją reakcji na ruchy kierownicy.
  • Przednie hamulce z wentylowanymi tarczami są wyposażone w czterotłoczkowe zaciski i wspomagane są najnowocześniejszymi układami elektronicznymi, zapewniającymi odpowiedni rozkład sił hamowania oraz ich pełną kontrolę.
  • GS 200t ma standardowo zamontowane 17-calowe, dziewięcioramienne tarcze kół z lekkiego stopu wraz z oponami o rozmiarze 235/50R17, natomiast jako opcja dostępne są 18- i 19-calowe tarcze kół z lekkiego stopu z oponami 235/45R18 i 235/45R19.
  • GS F SPORT wyposażony jest w specjalne, 19-calowe wybitnie szerokie koła z letnimi oponami 235/40/R19 z przodu i 265/35/R19 z tyłu.
  • Stanowiący standardowe wyposażenie zintegrowany układ stabilizacji ruchu pojazdu (VDIM) integruje odpowiedzialne za bezpieczeństwo czynne funkcje zapobiegania blokowaniu kół przy hamowaniu (ABS), wspomagania hamowania awaryjnego (BA), stabilizacji toru jazdy (VSC) oraz kontroli napędu (TRAC) z działaniem elektrycznie sterowanej przepustnicy, pozwalając w maksymalnym stopniu wykorzystać maksymalne osiągi i ograniczyć ryzyko poślizgu. Układ VDIM łączy działanie tych funkcji, płynnie korygując reakcje samochodu i jednocześnie umożliwiając bardziej dynamiczną jazdę. Układ realizuje również efekt mechanizmu różnicowego o zwiększonym tarciu wewnętrznym.  

Bezpieczeństwo

  • GS jest standardowo wyposażony w 10 poduszek powietrznych, w tym poduszki chroniące kolana kierowcy i pasażera na przednim fotelu, boczne poduszki na skrajnych miejscach z tyłu oraz boczne kurtyny powietrzne.
  • Przednie fotele mają mechanizm ochrony przed urazami kręgów szyjnych, który w razie określonego rodzaju kolizji tylnej samoczynnie niweluje odstęp pomiędzy zagłówkiem a głową kierowcy lub pasażera, zmniejszając w ten sposób amplitudę bezwładnego ruchu głowy do tyłu i dzięki temu ograniczając powagę wynikłych z tego powodu kontuzji.
  • Opcjonalny układ monitorujący martwe pola widoczności (BSM) z funkcją ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTA) wykrywa pojazdy znajdujące się w strefach niewidocznych w lusterkach wstecznych oraz ostrzega o nadjeżdżających z boku pojazdach podczas wyjeżdżania tyłem z miejsca parkingowego.

Wyposażenie audio

  • Dostępny 17-głośnikowy najwyższej klasy zestaw audio Mark Levinson z dźwiękiem przestrzennym 7.1 zawiera 10-kanałowy cyfrowy wzmacniacz klasy D o mocy 835 watów, który legitymuje się jedynie 0,01 % całkowitych zniekształceń harmonicznych w pasmie 20 – 20000 Hz, zapewniając najczystsze brzmienie. Funkcja Clari-Fi analizuje stopień kompresji sygnału dla zapisu cyfrowego (CD, iPod itp.) i na tej podstawie określa poziom niezbędnego wzmocnienia oraz miejsca, które tego wymagają.

Źródło: materiały prasowe Lexus

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Łukasz Koronczok

Sprzedaż Internetowa24

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »