| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Honda HR-V wchodzi na europejski rynek

Honda HR-V wchodzi na europejski rynek

Honda HR-V po świetnym przyjęciu przez amerykański rynek, wchodzi do sprzedaży w Europie. Japoński crossover chce powalczyć o klienta nie tylko modnym rodzajem nadwozia, ale przede wszystkim nowoczesnymi, bardzo ekonomicznymi silnikami.

Honda HR-V w Europie

Od momentu wejścia na rynek w Japonii pod koniec 2013 roku, nowy, niewielki SUV Hondy - oferowany na tamtejszym rynku pod nazwą Vezel - wspiął się na szczyt statystyk sprzedaży, oferując nabywcom niespotykane połączenie stylowo zaprojektowanego nadwozia, przestronnego wnętrza oraz wszechstronnych rozwiązań. W Europie model ten pojawi się pod nazwą HR-V.

W 2014 roku Honda Vezel sprzedała się w Japonii w liczbie 96 000* egzemplarzy, zyskując miano ulubionego SUV-a Japończyków, natomiast w ciągu ostatnich 18 miesięcy było to najlepiej sprzedające się auto w segmencie SUV. Do dziś, Vezel trafił w ręce 140 000 klientów z Japonii, przy czym tylko w pierwszej połowie 2015 roku sprzedano 38 218 sztuk tego modelu Hondy.

Zobacz też: Nowa Honda HR-V - dane i ceny

W Stanach Zjednoczonych, w pierwszej połowie 2015 roku, sprzedaż SUV-ów zwiększyła się o ponad 10 procent w porównaniu z tym samym okresem w 2014 roku. Największy wzrost zainteresowania autami tego typu odnotowano w czerwcu, gdy do salonów Hondy trafił model HR-V. Sprzedaż SUV-ów wzrosła wówczas o 18 procent w stosunku do ubiegłego roku. „Nowa Honda HR-V weszła do sprzedaży z impetem, notując doskonałe wyniki po zaledwie dwóch tygodniach obecności na rynku”, powiedział Jeff Conrad, wiceprezes i dyrektor Hondy w Stanach Zjednoczonych. W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży, model HR-V trafił aż do 7 760 nabywców.

Zobacz też: Oszczędna i wydajna: nowa Honda HR-V

Honda HR-V wkrótce zadebiutuje w Europie, oferując klientom unikatowe rozwiązania techniczne. Zawieszenie tego modelu zostało zestrojone z uwzględnieniem charakterystyki europejskich dróg, podczas gdy nowy system sterowania pracą przekładni CVT odpowiada preferencjom europejskich kierowców. Wszystko to, w połączeniu ze 120-konnym silnikiem wysokoprężnym o pojemności 1,6 litra i-DTEC, oferowanym wyłącznie w Europie, sprawia, że model ten ma duże szanse sukcesu sprzedażowego również na Starym Kontynencie.

Wiesław Kołodziej, prezes Oddziału Hondy w Polsce powiedział: „Cieszymy się, że już wkrótce tak atrakcyjny produkt, jakim jest HR-V, trafi do sieci autoryzowanych dealerów Hondy. Liczymy, że podobnie jak w Japonii i USA, przypadnie on do gustu polskim klientom. Samochód ten reprezentuje ostatnio bardzo modny na naszym rynku segment niewielkich crossoverów, przy czym – oprócz niezwykle atrakcyjnego designu – zaoferuje nabywcy przestronne, funkcjonalne wnętrze, w tym obszerny bagażnik, a także bardzo ekonomiczne jednostki napędowe.”

Źródło: materiały prasowe Honda

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »