REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Oszczędna i wydajna: nowa Honda HR-V

Honda HR-V 2015
Honda HR-V 2015
Honda

REKLAMA

REKLAMA

Honda powraca z modelem HR-V, aby walczyć o prym w klasie modnych obecnie crossoverów. Jednym z jej najważniejszych atutów ma być bardzo niskie zużycie paliwa. Co ciekawe cecha ta ma być wspólna zarówno dla wersji wysokoprężnej, jak i benzynowej.

Nowa Honda HR-V z ekonomicznym dieslem 1.6 i-DTEC

Nowa Honda HR-V będzie jednym z najbardziej wydajnych samochodów w swojej klasie, oferującym niezrównane połączenie atrakcyjnych cech. Auto pojawi się w salonach sprzedaży w Europie późnym latem tego roku.

REKLAMA

Oprócz dynamicznej stylistyki, najbardziej przestronnego i funkcjonalnego wnętrza w segmencie i zaawansowanych rozwiązań technicznych, nowa HR-V będzie oferować bardzo niski poziom zużycia paliwa i emisji CO2. Od momentu wejścia na rynek, auto będzie dostępne z jednostką wysokoprężną i-DTEC o pojemności 1,6 litra lub nowym silnikiem benzynowym i-VTEC o pojemności 1,5 litra, które pochodzą z najnowszej serii Honda Earth Dreams Technology.

Zobacz też: Honda HR-V: nowy crossover na rynku

Zużycie paliwa w przypadku modelu HR-V z dieslem o pojemności 1,6 litra i-DTEC i nowo zaprojektowaną sześciobiegową manualną skrzynią biegów, będzie kształtowało się na poziomie 4,0 l/100 km, przy emisji CO2 wynoszącej zaledwie od 104 g/km. Tej wyjątkowej oszczędności nie uzyskano jednak kosztem osiągów nowego SUV’a, gdyż 120-konny silnik pozwoli mu na rozpędzenie się od 0 do 100 km/h w 10,1 sekundy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Honda HR-V: nowy, oszczędny silnik 1.5 i-VTEC

REKLAMA

Zużycie paliwa w modelu HR-V wyposażonym w silnik benzynowy i-VTEC o pojemności 1,5 l i mocy maksymalnej wynoszącej 130 KM, wyniesie 5,2 l / 100 km, a emisja CO2 - 120 g / km w przypadku wersji z automatyczną przekładnią CVT. Auto z manualną skrzynią o sześciu przełożeniach zużyje 5.6 l/100km emitując 130 g CO2 /km, co jest dobrym wynikiem w tej klasie. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmie 10,3 sekundy w wersji manualną skrzynią biegów i 10,9 sekundy - w wersji z przekładnią automatyczną CVT.

Osiągi i wydajność nowej Hondy HR-V to zasługa zastosowanych w modelu rozwiązań stylistycznych i dobrych parametrów aerodynamicznych. Patrząc na nowy model z profilu, widzimy połączenie śmiało wyrzeźbionych liniii charakterystycznych dla aut typu coupe ze stabilną, masywną sylwetką SUV’a.

Nowy HR-V oferuje bagażnik o pojemności wynoszącej 453 litry, gdy oparcia tylnej kanapy są w pionie oraz 1026 litrów – gdy są on złożone. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom oraz praktycznemu systemowi Magic Seats, przestrzeń bagażowa jest niezwykle funkcjonalna. Wysokiej jakości materiały wykończeniowe i wyrafinowane wzornictwo wnętrza dają poczucie przebywania w dopasowanym kokpicie sportowego coupé.

Specyfikacja modelu uwzględnia takie rozwiązania jak system informacyjno-rozrywkowy Honda Connect czy szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa wykorzystujących radar i kamerę do skanowania drogi przed samochodem.

Bardziej szczegółowe informacje na temat nowej Hondy HR-V zostaną udostępnione wraz z wprowadzeniem modelu do sprzedaży we wrześniu tego roku.

Źródło: materiały prasowe Honda

Honda HR-V 2015
Honda
Honda HR-V 2015
Honda
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA