| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > DS Automobiles - nowa marka samochodowa na rynku!

DS Automobiles - nowa marka samochodowa na rynku!

Poznań Motor Show będzie miejsce polskiego debiutu nowej marki na rynku samochodowym - DS Automobiles. Francuska marka aspirująca do segmentu premium przedstawi w Poznaniu najwnowszy swój model DS 5.

Kabina Nowego DS 5 została zaaranżowana w stylu kokpitu lotniczego, z przyciskami typu „toogle switch” na wysokiej konsoli środkowej oraz podsufitce i z wygodnym 7-calowym ekranem dotykowym najnowszej generacji, pozwalającym uzyskać dostęp do całego wachlarza mobilnych usług.

Nowy DS 5 dysponuje wszelkimi atrybutami obecnych i przyszłych modeli tej marki. Egzemplarz, który stanie na standzie Marki, będzie w ciemnogranatowym lakierze Niebieski Ancre.

Historia marki DS

Legendarny DS 21 Pallas, który stanie obok Nowego DS5 na standzie marki w Poznaniu, stanowi ukłon w stronę historii modelu DS z 1955 roku. Ten kultowy samochód, wybierany m.in. „Najpiękniejszym samochodem wszechczasów”, który w tym roku będzie świętował swoje 60-lecie, stanowi dziedzictwo Marki DS. Egzemplarz DS21, wystawiony obok nowego DS5 jest w oryginalnym lakierze Niebieskim Andalou nr 623 i przyjedzie do Poznania „na kołach”.

Samochód w momencie debiutu przyprawiał o zawrót głowy ilością nowych technologii; centralny układ hydrauliczny z rewolucyjnym zawieszeniem hydropneumatycznym gwarantującym komfort i stały prześwit nadwozia, układem hamulcowym z hamulcami tarczowymi z przodu, wspomaganiem kierownicy, samoczynnym sprzęgłem i półautomatyczną skrzynią biegów. DS był wyposażony w pierwsze na świecie skrętne reflektory przednie, które dodatkowo dzięki połączeniu cięgnami z przednią i tylną osią regulowane były na wysokość reflektora.  DS już 1955 miał także strefy kontrolowanego zgniotu i silnik, który w czasie wypadku wsuwał się pod kabinę pasażerską.

Ta legenda sprzed 60 lat stanowi dziś DNA dla rodzącej się marki DS. The Spirt of Avant Garde – hasło marki oznacza, iż tak jak 60 lat temu tak i dziś marka DS pragnie wytyczać szlaki rozwoju motoryzacji.

Źródło: Citroen Polska

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Kopijer

Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London). Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute oraz metodologii Human Performance Improvement, ASTD. Certyfikowany Coach LMI™. Ponad 20-letnie doświadczenia menedżerskie i biznesowe zdobywał, jako Prezes 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń, Prezes American Society for Training and Development na Polskę, Wiceprezes polskiego oddziału International Institute of Coaching, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Project Manager Misji Studyjnych w renomowanych przedsiębiorstwach w Anglii, Francji Niemczech, Holandii i Belgii, organizowanych przez Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Finansów oraz udziałowiec i menedżer różnych firm szkoleniowych i doradczych. Doświadczenie w HR zdobywał, jako specjalista ds. szkoleń w centralnym zarządzie Poczty Polskiej oraz HR Manager w KOMA S.A.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK