| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Naważniejsze fakty o nowym VW Passacie Alltrack!

Naważniejsze fakty o nowym VW Passacie Alltrack!

Volkswagen zaprezentował Passata Alltrack II. Nowy model ma lepszy napęd na cztery koła, ponad 200-konne silniki i duży prześwit do jazdy w trudniejszym terenie. Co jeszcze zmieniono w nowym Alltracku?

VW Passat Alltrack II

Nowy Passat Alltrack ma być jeszcze lepszą alternatywą dla modnych w ostatnich latach SUV-ów. Choć zmiany w wyglądzie są poważne, bo Alltrack II bazuje na zupełnie nowym Passacie B8, to największe różnice dotyczą przede wszystkim techniki jakiej w nim zastosowano. Przede wszystkim, w porównaniu do poprzednika, każdy Passat Alltrack II będzie posiadał napęd na cztery koła 4motion. Starszy model był natomiast dostępny także w wersji z wyłącznie przednim napędem (co nie co przeczyło założeniom, że auto ma jeździć w trudniejszym terenie). Paleta silników w dużym stopniu pokrywa z tą z poprzednika, choć pojawiły się w niej nowe jednostki, w tym przede wszystkim najmocniejszy w historii 2.0 TDI o mocy 240 KM (wyposażony w dwie turbosprężarki i wtryskiwacze paliwa o ciśnieniu aż 2400 barów). Wśród jednostek benzynowych najmocniejszy będzie motor 2.0 TSI o mocy 220 KM.

Zobacz też: Test Volkswagen Passat Alltrack: lepszy niż SUV?

W porównaniu do klasycznego VW Passata, Alltrack będzie miał prześwit zwiększony o 27,5 mm dzięki czemu łatwiej powinien radzić sobie z przejazdem po nierównych trasach, nie narażając newralgicznych elementów podwozia auta na uszkodzenia.

W nowym Passacie Alltrack napęd na cztery koła 4motion realizowany będzie przez nowe sprzęgło Haldex 5. W poprzedniku była to czwarta generacja wielopłytkowego sprzęgła.

Oto najważniejsze fakty o nowym VW Passacie Alltrack:

  1. Seryjny stały napęd na cztery koła 4MOTION.
  2. Terenowy wygląd dzięki zastosowaniu nowych zderzaków, osłon podwozia, progów i osłon nadkoli.
  3. Krótkie zwisy nadwozia oraz zwiększony prześwit o 27,5 mm podnoszą sprawność w terenie.
  4. Tryb „Offroad” dzięki licznym systemom asystującym wspiera kierowcę podczas jazdy terenowej.
  5. Passat Alltrack łączy właściwości terenowe z najwyższym komfortem jazdy.
  6. Nowa paleta silników o mocy od 110 kW/150 KM do 176 kW/240 KM.
  7. Passat Alltrack, dzięki możliwości pociągnięcia przyczepy o masie do 2200 kg, okazuje się pojazdem transportowym.
  8. Innowacyjny system Trailer Assist ułatwia manewrowanie autem z przyczepą.
  9. System personalizacji umożliwia „zapamiętanie” przez auto indywidualnych ustawień preferowanych przez kierowcę.
  10. Wprowadzenie do sprzedaży w Europie nastąpi pod koniec września.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

Volkswagen Passat Alltrack
Volkswagen Passat Alltrack

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

opti.pl

Księgowość online

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »