| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Nowy Peugeot Boxer na polskim rynku zadebiutuje w czerwcu 2014 r.

Nowy Peugeot Boxer na polskim rynku zadebiutuje w czerwcu 2014 r.

Najnowszy Peugeot Boxer dysponuje większą przestrzenią bagażową przy mniejszych od konkurentów gabarytach zewnętrznych. Producent położył też nacisk na poprawę komfortu jazdy i atrakcyjną stylizację nadwozia.

• DSG (System kontroli ciśnienia w oponach), wyposażony w czujniki ciśnienia w każdym kole, pozwala w razie wykrycia spadku ciśnienia poinformować kierowcę, za pomocą komunikatu wyświetlanego na tablicy rozdzielczej lub na centralnym ekranie, w którym kole nastąpił spadek;

• Dostępne w opcji 2 boczne poduszki powietrzne, 2 poduszki kurtynowe i poduszka po stronie pasażera.

Ponadto nowy Peugeot Boxer może być również wyposażony w systemy bezpieczeństwa i wspomagania prowadzenia, takie jak:

Hill Assist (wspomaganie ruszania na wzniesieniu), również zintegrowane z ESP, włączające się, gdy samochód jest na postoju, z pracującym silnikiem i wciśniętym pedałem hamulca, przy jeździe do przodu pod górę lub na biegu wstecznym w dół na powierzchni o nachyleniu powyżej 5%. W tych warunkach ciśnienie w układzie hamulcowym jest utrzymywane przez około 2 sekundy po zdjęciu nogi z pedału hamulca, zapewniając kierowcy komfortowe i łatwe ruszanie na podjeździe bez ryzyka cofnięcia się pojazdu, niezależnie od stopnia jego obciążenia;

Grip Control (inteligentny system kontroli trakcji), dostępny w opcji, jest systemem wspomagania skuteczności napędu na nawierzchniach o słabej przyczepności (błoto, śnieg, gołoledź). Po aktywowaniu systemu przyciskiem umieszczonym na desce rozdzielczej i wykryciu przez niego nawierzchni o słabej przyczepności, przejmuje rolę układu ASR, przekazując moc na koło o największej przyczepności w celu zoptymalizowania skuteczności napędu i utrzymywania pożądanego toru jazdy. System ten jest automatycznie dezaktywowany z chwilą przekroczenia prędkości 30 km/h;

• System Grip Control został obecnie wyposażony w dodatkową funkcję HDC (kontrola prędkości zjazdu), aktywowaną przyciskiem na desce rozdzielczej. Umożliwia ona utrzymywanie stałej prędkości poniżej 30 km/h i pełnej kontroli nad pojazdem podczas jazdy w dół po stoku - w szczególności błotnistym lub pokrytym żwirem - o nachyleniu minimum 8%, bez konieczności operowania pedałem hamulca lub gazu. Funkcja ta jest automatycznie dezaktywowana z chwilą przekroczenia prędkości 30 km/h.

Zobacz też: Test Peugeot 508 RXH 2.0 HYbrid4 200 KM

Uzupełnieniem tego wyposażenia są następujące systemy wspomagania prowadzenia i manewrowania:

Nowy, programowany tempomat i ogranicznik prędkości, dostępny w standardzie od drugiego poziomu wyposażenia lub w opcji. Umożliwia on utrzymywanie lub ograniczanie prędkości pojazdu do zaprogramowanej prędkości na drogach o dowolnym profilu bez konieczności operowania pedałem gazu (przy włączonej funkcji tempomatu).

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Nowy Peugeot Boxer 2014 - reflektory z lampami LED
Nowy Peugeot Boxer 2014 - reflektory z lampami LED

Nowy Peugeot Boxer 2014 - furgon
Nowy Peugeot Boxer 2014 - furgon

Nowy Peugeot Boxer 2014 - wyświetlacz z kamerą cofania
Nowy Peugeot Boxer 2014 - wyświetlacz z kamerą cofania

Nowy Peugeot Boxer 2014 - furgon
Nowy Peugeot Boxer 2014 - furgon

Nowy Peugeot Boxer 2014 - wersja osobowa
Nowy Peugeot Boxer 2014 - wersja osobowa

Nowy Peugeot Boxer 2014 - deska rozdzielcza
Nowy Peugeot Boxer 2014 - deska rozdzielcza

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Sklep zonazielona.pl

proponuje ekskluzywne, designerskie meble i elementy wystroju wnętrz

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »