| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Audi A3 Limousine na czele Wielkiego Testu Flotowego

Audi A3 Limousine na czele Wielkiego Testu Flotowego

Zdaniem uczestników WTF najlepszym autem flotowym dla menadżera w segmencie niedużych aut premium jest Audi A3 Limousine.

Audi A3 Limousine

Podczas III Kongresu Flotowego, który zgromadził fleet managerów i przedstawicieli branży motoryzacyjnej z całej Polski, odbyło się wręczenie statuetek Fleet Award 2014. W kategorii „samochód dla menadżera – małe premium”, jurorzy Magazynu Flota tytułem najlepszego samochodu nagrodzili Audi A3 Limousine.

Kilkanaście lat tradycji sprawiło, że plebiscyt Fleet Awards jest najbardziej rozpoznawalnym i miarodajnym projektem flotowym wyróżniającym najlepsze auta flotowe. Jurorzy i audytorzy Magazynu Flota wnikliwie oceniają pojazdy flotowe dostępne na polskim rynku. Na ostateczny rezultat składają się wyniki głosowania internetowego (w tym roku zweryfikowane i poprawne głosy oddało ponad dziesięć tysięcy osób), trwającego od 3 marca do 9 kwietnia tego roku, oraz przeprowadzonego w dniu 2 kwietnia na lotnisku Warszawa Babice, Wielkiego Testu Flotowego, w którym wzięło udział ponad 100 nominowanych aut.

Zobacz też: Dane techniczne: Audi A3 Sportback 2.0 TDI 150 KM

Po podliczeniu punktów w głosowaniu internetowym oraz wyników Wielkiego Testu Flotowego, w kategorii „samochód dla menadżera – małe premium” zwycięzcą ogłoszono Audi A3 Limousine. Zaznaczyć warto, że A3 Limousine otrzymało ponad połowę spośród wszystkich oddanych w tej kategorii głosów internetowych. Było również bezkonkurencyjne w ocenie 180 fleet managerów oraz decydentów branży na samym Wielkim Teście Flotowym.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni, że najnowszy model z czterema pierścieniami na masce, w zaledwie kilka miesięcy po tym jak trafił do sprzedaży, spotkał się z tak dużym uznaniem grona fleet managerów” - mówi Ryszard Czubała, koordynator sprzedaży flotowej Audi. „To potwierdza trend we flotach firmowych, w którym zwraca się coraz większą uwagę na zakupy samochodów segmentu premium” – dodaje Ryszard Czubała.

Sprzedaż Audi A3 Limousine na polskim rynku rozpoczęła się we wrześniu 2013 r. W swoim założeniu godzi klasyczną koncepcję podziału bryły samochodu na trzy strefy z dynamiką auta coupé. Trzeci już z kolei model doskonale przyjętej linii A3, charakteryzuje się lekką konstrukcją, mocnym i efektywnym układem napędowym, wieloma rozwiązaniami z zakresu infotainment i najnowocześniejszymi systemami wsparcia kierowcy.

Źródło: materiały prasowe Audi

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paulina Kozak

Redaktor

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »