| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Nowe Audi A8: zmiany i nowości

Nowe Audi A8: zmiany i nowości

Koncern Audi zaprezentował zmodernizowaną wersję swojego flagowego modelu A8. Oto garść informacji na temat zmian i nowości jakie w nim zaszły.

Nowe Audi A8: silniki

Nowe Audi A8 2014 na początku sprzedaży dostępne będzie z dwoma silnikami benzynowymi i dwoma wysokoprężnymi. Podstawowy silnik 3.0 TFSI ma moc 310 KM, większy 4.0 TFSI generuje 435 KM. Mniejsza jednostka Diesla 3.0 TDI ma 258 KM mocy. Najmocniejszy w gamie A8 diesel to motor 4.2 TDI dysponujący mocą 385 KM. Wszystkie wersje silnikowe zużywają o 10 % mniej paliwa niż ich starsze i słabsze odpowiedniki.

Zobacz też: System Cylinder On Demand w silniku W12 Audi

Gamę modelu A8 uzupełniają także specjalne odmiany – hybryda napędzana 2-litrowym silnikiem TFSI i jednostką elektryczną, których łączna moc sięga 245 KM, sportowa wersja S8 wyposażona w silnik 4.0 TFSI o mocy 520 KM i odmiana W12 z motorem 6,3 litra generująca 500 KM (dostępny tylko w wersji przedłużanej A8 L).

Nowe Audi A8: zawieszenie

Zawieszenie Audi A8 opiera się na konstrukcji pneumatycznej adaptive air suspension, którym steruje się za pomocą układu Audi drive selekt. Opcjonalnie można zamówić do A8 system zawieszenie pneumatyczne o sportowych właściwościach. Układ kierowniczy posiada wspomaganie elektromagnetyczne, . Rozwiązaniem alternatywnym jest dynamiczny układ kierowniczy, którego przełożenie zmienia się zależnie od prędkości.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Federacja Konsumentów

Federacja Konsumentów

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »