REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
BMW serii 2
BMW serii 2
BMW

REKLAMA

REKLAMA

BMW serii 2 to nowe, kompaktowe Coupe bawarskiego producenta. Zobacz jakie osiągi posiadają wszystkie wersje tego nowego modelu.

Nowe BMW serii 2 to kompaktowe Coupe pozycjonowane w segmencie aut Premium. Wyróżnia się tylnym napędem, równym rozkładem mas pomiędzy osiami oraz wzdłużnie montowanymi silnikami. O tym, że auto ma sportowe korzenie mają przypominać także bardzo mocne silniki. Najsłabszy, wysokoprężny motor, pozwala na sprint od 0 do 100 km/h czasie 8,9 sekundy! Podstawowy silnik benzynowy skraca ten czas do zaledwie 7,0 sekund. Obie jednostki pozwalają także wyraźnie przekroczyć barierę 200 km/h.

REKLAMA

BMW serii 2: dane techniczne i osiągi

BMW M235i Coupe: 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy zasilany w technologii M Performance TwinPower Turbo (dwuślimakowe turbosprężarki, bezpośredni wtrysk benzyny High Precision Direct Injection, system zmiennych faz rozrządowych Double-Vanos i elektronicznego sterowania wzniosu zaworowego VALVETRONIC).
Pojemność skokowa: 2979 cm3, moc maksymalna: 240 kW/326 KM przy 5800-6000 obr./min, maks. moment obrotowy: 450 Nm przy 1300-4500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 5,0 s (z automatyczną skrzynią biegów: 4,8 s).
Prędkość maksymalna: 250 km/h.
Średnie zużycie paliwa*: 8,1 l/100 km (aut.: 7,6 l/100 km).
Emisja CO2*: 189 g/km (aut.: 176 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Zobacz też: Nowe BMW serii 2: opis modelu

Dalszy ciąg materiału pod wideo

BMW 220i Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy zasilany w technologii TwinPower Turbo (dwuślimakowe turbosprężarki, bezpośredni wtrysk benzyny High Precision Direct Injection, system zmiennych faz rozrządowych Double-Vanos i elektronicznego sterowania wzniosu zaworowego VALVETRONIC).
Pojemność skokowa: 1997 cm3, moc maksymalna: 135 kW/184 KM przy 5000-6250 obr./min, maks. moment obrotowy: 270 Nm przy 1250-4500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s (z automatyczną skrzynią biegów: 7,0 s).
Prędkość maksymalna: 235 km/h (aut.: 230 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 6,1-6,3 l/100 km (aut.: 5,7-6,0 l/100 km).
Emisja CO2*: 142-148 g/km (aut.: 134-139* g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Zobacz też: TwinPower Turbo, a Twin-Turbo - różnice

BMW 225d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (dwie turbosprężarki, zasilanie dwustopniowe, bezpośredni wtrysk common rail z piezowtryskiwaczami, maks. ciśnienie wtrysku: 2000 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 160 kW/218 KM przy 4400 obr./min, maks. moment obrotowy: 450 Nm przy 1500-2500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 6,3 s (tylko z automatyczną skrzynią biegów).
Prędkość maksymalna: 242 km/h.
Średnie zużycie paliwa*: 4,7 l/100 km.
Emisja CO2*: 124 g/km, norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Zobacz też: Doskonalenie techniki jazdy w MINI!

BMW 220d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (turbosprężarki o zmiennej geometrii dolotu, bezpośredni wtrysk common rail z wtryskiwaczami o zaworach solenoidowych, maks. ciśnienie wtrysku: 1800 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 135 kW/184 KM przy 4000 obr./min, maks. moment obrotowy: 380 Nm przy 1750-2750 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,2 s (z automatyczną skrzynią biegów: 7,1 s).
Prędkość maksymalna: 230 km/h (aut.: 230 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 4,5-4,8 l/100 km (aut. 4,2-4,4 l/100 km).
Emisja CO2*: 119-125 g/km (111-117 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

BMW 218d Coupe: 4-cylindrowy, rzędowy silnik wysokoprężny zasilany w technologii BMW TwinPower Turbo (turbosprężarki o zmiennej geometrii dolotu, bezpośredni wtrysk common rail z wtryskiwaczami o zaworach solenoidowych, maks. ciśnienie wtrysku: 1600 barów).
Pojemność skokowa: 1995 cm3, moc maksymalna: 105 kW/143 KM przy 4000 obr./min, maks. moment obrotowy: 320 Nm przy 1750-2500 obr./min.
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,9 s (z automatyczną skrzynią biegów: 8,6 s).
Prędkość maksymalna: 213 km/h (aut.: 213 km/h).
Średnie zużycie paliwa*: 4,3-4,5 l/100 km (aut. 4,2-4,4 l/100 km).
Emisja CO2*: 114-119 g/km (111-117 g/km), norma oczyszczania spalin: Euro 6.

Źródło: materiały prasowe BMW

BMW serii 2
BMW
BMW serii 2 przód
BMW
BMW serii 2 tył
BMW
BMW serii 2
BMW
BMW serii 2
BMW
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moto
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Blisko milion pasażerów. Tylu w 2023 r. przewiozły wąskotorówki. Nie wiedzieliście, że takie pociągi jeszcze jeżdżą?

Koleje wąskotorowe po latach zapomnienia znów stają się popularne w Polsce. W 2023 r. podróżowało nimi ponad 948 tys. osób. To prawie dwukrotnie więcej niż przed 10 laty. A to nie koniec ciekawych statystyk.

Mitsubishi się rozpędza. Nowy ASX stał się właśnie starym ASX-em. Na rynku zadebiutuje nowsza wersja

Mitsubishi szykuje się do liftingu nowego ASX-a. Samochód w zmienionej formie zadebiutuje w Polsce już jesienią tego roku. Tak, dobrze zgadliście. W tle nowego ASX-a nadal powiewać będzie francuska flaga. A metod modernizacji można upatrywać w poliftingowym Capturze.

Gęstszy olej w starym silniku? To popularny mit wśród kierowców. Ile w nim prawdy?

Auto ma spory przebieg? Zatem do silnika trzeba wlać gęstszy olej. To ma wydłużyć jego żywotność. Tak przynajmniej mówi popularny wśród kierowców mit. Okazuje się jednak, że efekt może być zupełnie odwrotny. Mechanicy i specjaliści z rynku mechanicznego ostrzegają.

Znamy cenę nowych tablic rejestracyjnych. Będą droższe od starych. A i tak nie dostanie ich każdy kierowca

1 czerwca 2024 r. w Polsce pojawią się nowe tablice rejestracyjne. Żółte oznaczenia z czerwonymi literami będą przeznaczone do czasowej rejestracji samochodów osobowych przeznaczonych do zawodów sportowych. Ile będzie kosztować ich wydanie?

REKLAMA

MAN stworzy ciężarówkę z napędem wodorowym. hTGX nie będzie miał ogniwa paliwowego. On będzie spalać wodór

Nowa ciężarówka MAN hTGX zadebiutuje w 2025 r. Będzie to pojazd wyposażony w silnik spalinowy. Jego paliwem stanie się wodór. Ciągnik ma mieć zastosowanie specjalne. Czemu jednak MAN nazywa go pojazdem bezemisyjnym?

Jak podróżować z przyczepą kempingową? Jak się przygotować na taki wyjazd?

Pokój hotelowy z widokiem na jezioro i wraz z serią osobistych drobiazgów? Proszę bardzo! To jednak z zalet podróżowania z przyczepą kempingową. Sezon na takie wyjazdy właśnie w Polsce startuje. Warto zatem podpowiedzieć, jak kierowca może się do niego przygotować.

Wielkie zmiany dla kierowców w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim. Obejmą m.in. DTŚ

Rząd szykuje wielkie zmiany dla kierowców. Wyznaczył odcinki dróg w Gliwicach, Częstochowie i Tomaszowie Mazowieckim, które stracą status dróg krajowych. Nowelizacja, która wejdzie w życie 1 stycznia 2025 r., obejmuje m.in. legendarną Drogową Trasę Średnicową. Szlaki te wyjdą spod zarządu GDDKiA. Co to oznacza?

Nowy zakład bieżnikowania opon w Polsce. Handlopex wykorzysta technologię Bridgestone

Handlopex uruchamia zakład bieżnikowania opon używanych w Kleszczelach. Ten każdego roku rocznie będzie produkował ok. 12 000 opon bieżnikowanych w technologii Bandag. Technologii Bandag, która została opracowana przez Bridgestone.

REKLAMA

1,4 mld zł na autobusy z KPO. Nowy nabór dofinansuje nie tylko zakup autobusów elektrycznych

Ministerstwo infrastruktury ogłasza drugi nabór w konkursie autobusowym. Dostępna jest pula 1 403,5 mln zł. Za tą kwotę z KPO ma zostać sfinansowany zakup 372 autobusów. I nie muszą być one zeroemisyjne.

Kolejne podwyżki dla kierowców. Po cichu zmieni się stawka za psychotesty. Co z badaniami lekarskimi i przeglądami?

Do listy zmian, którą można zatytułować "seria podwyżek dla kierowców", spokojnie da się dopisać kolejną. Ministerstwo zdrowia planuje właśnie zmianę ceny badań psychologicznych. Ta wzrośnie o jedną trzecią. Ile zapłacą kierowcy? I kiedy stawka wzrośnie?

REKLAMA