| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Mazda3 - cennik i wyposażenie

Mazda3 - cennik i wyposażenie

Mazda3 jest już dostępna w salonach sprzedaży w Polsce. Oto jej cennik.

Od 29 lipca 2013 roku salony Mazdy w całej Polsce przyjmują zamówienia na nową Mazdę3. Samochody ekspozycyjne i do jazd próbnych w wersji hatchback będą dostępne na początku października, zaś wersja sedan - w grudniu. Już teraz prezentujemy ofertę cenową najnowszego modelu w gamie Mazdy.

Najnowszy model Mazdy to wcielenie motywu stylizacji  „KODO – dusza ruchu” oraz wszystkich technologii SKYACTIV. Zapewnia pełnię Jinba Ittai, czyli poczucie jedności kierowcy i samochodu.

Zobacz też: Nowa Mazda3 - premiera

Polska gama nowej Mazdy3 obejmuje dwie wersje nadwozia: hatchback i sedan oraz cztery poziomy wyposażenia: SkyGO, SkyMOTION, SkyENERGY i SkyPASSION. Dostępna będzie z silnikami benzynowymi o pojemności 1,5 (o mocy 100 KM) i 2,0 l (moc 120 lub 165 KM) oraz z manualną lub automatyczną skrzynią biegów.

Zobacz też: Nowy Peugeot 308

Nowa Mazda3, śladem Mazdy6, będzie wyposażona w system odzyskiwania energii podczas hamowania. i-ELOOP (“intelligent Energy Loop”) to pierwszy na świecie system zastosowany w samochodzie osobowym, wykorzystujący kondensator do magazynowania energii odzyskanej w trakcie hamowania. Zgromadzona w nim energia służy do zasilania urządzeń elektrycznych auta.

Podwozie i karoseria SKYACTIV zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa pasywnego, podczas gdy nowoczesne systemy aktywnie wspierają kierowcę podczas jazdy. Wnętrze nowej Mazdy3 wyróżnia się imponującym zestawem układów informacyjnych, rozrywkowych i komunikacji, zaprojektowanych dla wygodnego i przede wszystkim bezpiecznego użytkowania.

Mazda wprowadza zupełnie nowy układ łączności w nowej Maździe3*:

  • współpracuje ze smartphonem użytkownika, wykorzystując istniejące połączenia Bluetooth®, e-mail, SMS i nawigację,
  • bezpiecznie dostarcza duży zestaw darmowych treści do samochodu, w tym AhaTM - usługi w chmurze z ponad 30 tys. stacji, wliczając radio, podcasty, książki audio, zindywidualizowane usługi związane z lokalizacją, Facebook i Twitter,
  • wsparcie użytkownika własnymi aplikacjami Mazdy, takimi jak Eco-display, przypomnienia o przeglądach i ostrzeżenia.
  • Inne cechy układu informacyjno-rozrywkowego to:
  • nagłośnienie klasy premium Bose®* z 9 głośnikami, opracowane specjalnie do nowej Mazdy3, z technologią dźwięku przestrzennego Bose® Centerpoint®2,
  • funkcje przekazywania i odczytu SMS, MMS i poczty elektronicznej
  • nowy układ nawigacyjny zapewnia dokładniejsze obliczenie drogi, poszerzenie możliwości wyszukiwania celów, 3 lata bezpłatnych aktualizacji map oraz wsparcie informacjami słownymi w 18 językach i tekstowymi w 26 językach.

*W zależności od wersji wyposażenia.

Źródło: materiały prasowe Mazda

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Salomon Finance

doradztwo kredytowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »