REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Mercedes-Benz CLS AMG 2013 jeszcze mocniejszy

Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2013
Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2013
Mecedes-Benz

REKLAMA

REKLAMA

Do tej pory najmocniejszy Mercedes klasy CLS 63 AMG osiągał moc maksymalną 525 koni mechanicznych i aż 700 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To wszystko za sprawą podwójnie doładowanego silnika o pojemności 5,5 litra, który pracuje pod długa maską CLS AMG. Jednak w modelu przeznaczonym na rok 2013 zostały dokonane na pozór kosmetyczne zmiany, które znacznie poprawiają parametry auta.

Najmocniejszy Mercedes-Benz CLS AMG dostał zastrzyk 32 koni i 20 niutonometrów. Oznacza to, że przyspieszenie do 100 km/h trwać będzie 4,2 s. zamiast 4,4, jak było wcześniej. Co więcej, do auta będzie można dokupić napęd na 4 koła, który pomoże osiągnąć pierwszą setkę już po 3,7 sekundy. Warto przypomnieć, że mowa jest o potężnej limuzynie, a jej osiągi są na poziomie supersportowego SLS 63 AMG, który pomieści jedynie 2 osoby.

REKLAMA

Jakby komuś jednak zabrakło mocy, zostanie również zaoferowany opcjonalny pakiet podnoszący moc do 585 KM i 800 Nm. Wtedy czasy przyspieszeń ulegną skróceniu o 0,1 sekundy.

Zobacz też: Nowa seria programu Top Gear już w Polsce

REKLAMA

Dotychczas kosztujące ponad 800 tysięcy Porsche Panamera Turbo S o mocy 550 koni nie miało praktycznie żadnej konkurencji, bo żaden z potencjalnych rywali nie mógł się pochwalić napędem na obie osie i setką osiąganą poniżej 4 s. Teraz menadżerowie Porsche powinni zacząć się bać.

Do tej pory za auta z gwiazdą na masce trzeba było zapłacić około 550 tysięcy. Model z napędem 4x4 będzie trochę droższy, ale to i tak zdecydowanie taniej niż konkurencyjny Turbo S, za którego trzeba zapłacić ponad 800 tysięcy złotych.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zobacz też: Nowy Mercedes-Benz Klasy E Coupe oraz Klasy E Cabrio

Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2013
Mecedes-Benz
Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2013
Mecedes-Benz
Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2013
Mecedes-Benz
Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2013
Mecedes-Benz
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Zagraniczny kierowca taxi w Polsce. Wiecie, że ponad połowa posiada wyższe wykształcenie?

    Zagraniczni kierowcy taxi w Polsce stali się standardem. Za kierownicami zasiadają głównie Ukraińcy, Białorusini i Gruzini. Aby ich poznać, FreeNow przeprowadziło badanie ankietowe wśród 1500. z nich.

    Ile zarabiają kierowcy zawodowi w Polsce?

    Dziś porozmawiamy o kierowcy samochodu ciężarowego lub autobusu w Polsce. Ile zarabiają? Oraz jak ich zarobki rosły na przestrzeni ostatnich lat?

    AFIR już obowiązuje. I stanowi potężne wyzwanie. Całe szczęście nie dla kierowców

    AFIR brzmi groźnie. Czy jednak kierowcy w Polsce mają się czego bać? Oni tak właściwie nie. Nowe rozporządzenie stanowi wyzwanie, ale dla operatorów pracujących na rynku elektromobilności. Stawia ambitne cele.

    Dziś wielka akcja policji "Pomiar prędkości". Na drogi ruszy cały sprzęt pomiarowy. Noga z gazu!

    Policja będzie dziś prowadzić wielką akcję "Pomiar prędkości". Na drogach pojawi się praktycznie cały dostępny sprzęt. Widać będzie mierniki stacjonarne, nieoznakowane i oznakowane radiowozy, a do tego będą prowadzone kaskadowe pomiary prędkości.

    REKLAMA

    Im więcej samochodów elektrycznych w Polsce, tym więcej musi być stacji ładowania – nowe prawo już działa

    Unia Europejska już dawno uznała, że główną barierą pożądanego tempa przyrostu samochodów elektrycznych jest gęstość stacji ładowania. W przeciwieństwie do konwencjonalnych pojazdów, dla których stacje paliw budowane są już od ponad stulecia, stacje obsługi dla elektryków trzeba zbudować błyskawicznie.

    Stacje ładowania elektryków (min. 400 kW) co 60 km do 2025 roku. Przepisy AFIR już weszły w życie - czy dadzą spodziewane efekty?

    W sobotę 13 kwietnia 2024 r. weszło w życie unijne rozporządzenie ws. rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych (AFIR), które nakłada na państwa członkowskie obowiązek rozbudowy sieci ładowania pojazdów elektrycznych. Nowe regulacje stawiają ambitne cele przed Polską i pozostałymi krajami UE oraz stanowią istotny krok w rozwoju zeroemisyjnego transportu. Aby dostosować się do nowych przepisów, działania Polski powinny być skoncentrowane na współpracy interesariuszy w taki sposób, aby zwiększać liczbę stacji ładowania o odpowiedniej mocy i zapewniać im szybkie przyłącze do sieci. 

    Ile kosztuje hybrydowa Dacia Jogger? Rumuńska nowość w polskich salonach

    Rumuńska marka stawia na technologię. To widać nie tylko po nowym Dusterze, ale i starszych modelach. Przykład? W Polsce debiutuje właśnie Dacia Jogger Hybrid 140. Ile kosztuje ta mocno rodzinna hybryda?

    Ten samochód jest wart 6,3 mln, ale... sztuk! On też był jednym z pionierów rynku SUV-ów

    Poprzednika zaprojektował sam Giorgetto Giugiaro. Twórcy Golfa II nie mieli zatem łatwego zadania. Historia pokazuje jednak, że wywiązali się z niego w stu procentach. Bo drugi etap ewolucji był ważnym elementem legendy kompaktowego Volkswagena.

    REKLAMA

    Nowe paliwo pojawi się w Polsce. Wielka zmiana na stacjach benzynowych od 1 maja

    Już 1 maja na polskich stacjach paliw pojawi się kolejna rewolucja. Z dystrybutorów zacznie płynąć nowe paliwo. Nowe, czyli tak właściwie to jakie? I czy ma to coś wspólnego np. z wycofywaniem się z E10? Sprawdźmy.

    Test: Nissan X-Trail 1.5 VC-T MHEV. To niby tylko zwykły, benzynowy X-Trail. Jednak zwykły nie jest

    To miał być zwykły X-Trail, ale mimo wszystko taki zwykły nie jest. Bo standardowy benzyniak moim zdaniem stanowi soczewkę. Soczewkę, która uwydatnia tylko zalety tego SUV-a. Przy tym teście warto jednak zadać pewne pytanie. Czy rodzinny Nissan nie jest trochę zbyt drogi?

    REKLAMA