REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition 2012

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep

REKLAMA

REKLAMA

Najnowsza limitowana edycja Jeepa Grand Cherokee SRT jest oferowana tylko w jednym kolorze - Bright White. To nie jedyny wyróżnik tego modelu.

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition to bez wątpienia jeden z tych samochodów, które wywołują szybsze bicie serca nie tylko u fanów motoryzacji. Muskularne nadwozie, olbrzymie - 20 calowe obręcze kół, przyciemnione elementy nadwozia to tylko niektóre akcenty zdradzające olbrzymią moc uwięzioną pod maska Jeepa SRT.

REKLAMA

Zobacz też: Mercedes SLS AMG GT: piekielnie szybki

Nowe wnętrze

REKLAMA

W najnowsze, tegorocznej edycji limitowanego modelu projektanci zmienili również wnętrze. Zastosowano obszytą perforowaną skórą, elektrycznie podgrzewaną kierownicę z łopatkami sterowania skrzynią biegów oraz wentylowane, kubełkowe fotele pokryte skórą Nappa z zamszowymi wstawkami i aktywnymi zagłówkami. Sportowego charakteru dodają również metalizowane nakładki pedałów hamulca i przyspieszenia.

Pod maską Jeepa Grand Cherokee SRT Limited Edition drzemie 6,4-litrowym silnik z serii HEMI V-8 wyposażony w system Fuel Saver Technology. System dezaktywuje cztery z ośmiu cylindrów w sytuacjach, gdy pełna moc V-8 nie jest potrzebna, zmniejszając w ten sposób zużycie paliwa i emisję spalin do atmosfery. Jednostka ta rozwija moc 468 KM (344 kW) i moment obrotowy 624 Nm.  Według danych producenta Jeep Grand Cherokee SRT przyspiesza do 0 do100 km/h w czasie 5 sekund i rozwija prędkością maksymalną 257 km/h. Droga hamowania od 100 do 0 km/h wynosi 35 metrów.

Zobacz też: Limitowana seria Peugeota RCZ: Brownstone

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Zawieszenie w zależności od potrzeb

Najnowszy SRT ma adaptacyjne zawieszenie kół kontrolowane przez system Jeep Selec-Track o pięciu trybach dynamiki działania. System ten współpracuje z innymi układami pojazdu (m.in. stabilizacji toru jazdy oraz aktywnego tłumienia) tak, aby automatycznie dostosowywać dynamikę ruchu pojazdu do przyzwyczajeń prowadzącego i/lub bieżących warunków podróży. Kierowca Grand Cherokee SRT Limited Edition może ręcznie wybrać jedno z pięciu ustawień systemu w zależności od dynamiki preferowanego modelu jazdy:

  • Auto: jazda najbardziej komfortowa i automatyczna adaptacja do różnych warunków jazdy przy pomocy aktywnego doboru sztywności tłumienia
  • Sport: lekkie usztywnienie zawieszenia (ograniczenie przechyłów nadwozia) do nieco bardziej dynamicznej, sportowej jazdy na drogach publicznych
  • Tow (Holowanie): odpowiednie usztywnienie zawieszenia do holowania przyczepy
  • Track (Tor wyścigowy): „wyczynowe" usztywnienie zawieszenia i ograniczenie przechyłów nadwozia zapewniające najlepszą charakterystykę jezdną na torze wyścigowym
  • Snow (Śnieg): tryb bezpieczny, najmniej dynamiczny do jazdy w zimowych warunkach drogowych.

Zobacz też: BMW M135i-najmocniejszy hatchback BMW

Ponadto samochód jest wyposażony w napęd 4x4 Quadra-Trac typu „on demand" z tylnym mechanizmem różnicowym o elektronicznie ograniczanym tarciu wewnętrznym (ELSD).

Nowy Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition serii limitowanej zacznie docierać do europejskiej sieci sprzedaży w październiku 2012 roku.

Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - tył
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - przód
Jeep
Jeep Grand Cherokeee SRT Limited Edition - kokpit
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - kierownica
Jeep
Jeep Grand Cherokeee SRT Limited Edition
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - silnik
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - "zegary"
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - wnętrze
Jeep
Jeep Grand Cherokee SRT Limited Edition - kokpit
Jeep
Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moto
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Auta w leasingu policja nie zabierze. Kierowca zapłaci jednak nawiązkę, a do tego poniesie koszty podatkowe

    Pijany kierowca zatrzymany w samochodzie leasingowanym auta nie straci. Mimo wszystko za swój czyn zapłaci i to podwójnie. Nawiązka dopiero otwiera listę jego strat. Kolejnym punktem jest utrata praw do odliczenia podatkowego.

    Na stacje powraca stary typ paliwa. Czy to oznacza, że kierowcy już nie muszą się bać benzyny E10?

    Kilka dni temu na stacje w całej Polsce powrócił stary typ paliwa. Ostatni raz kierowcy mogli je zatankować w październiku 2023 r. Czy to oznacza dobrą informację dla osób, które nie chcą benzyny Pb 95 E10? Sprawdźmy.

    Urzędnicy żądają podwyżek opłat za rejestrację samochodu w Polsce. Niestety mają rację. Stoi za nimi matematyka

    Dlaczego podwyżki? Powiaty domagają się urealnienia opłat za czynności realizowane w wydziałach komunikacji. Wskazują np. że opłata za dowód rejestracyjny wynosząca 54 zł nie była zmieniana od 20 lat. Od kwietnia PWPW, która produkuje te dokumenty podnosi stawkę do prawie 45 zł. 

    Policja oddała pierwsze auto zabrane pijanemu. I co z tego? Nie ma co robić afery, bo kierowca konfiskaty i tak nie uniknie

    Przepisy o odbieraniu aut pijanym są, ale tak właściwie... ich nie ma? Potwierdzać to może przypadek 46-latka, któremu policjanci najpierw zabrali Volvo, a później je oddali. Z uwagi na brak przepisów wykonawczych. To jednak jeszcze nie świadczy o tym, ze nowelizacja jest martwa czy poszła do kosza. Kierowca nową karę i tak poniesie.

    REKLAMA

    Rząd chce jednak wykasować podatek od aut spalinowych. Szykuje się do rozmów z UE na temat zmian w KPO

    KPO miało zgotować kierowcom w Polsce aż dwa podatki od aut spalinowych. Teraz okazuje się, że tych może wcale nie być. Nowy rząd planuje renegocjację planu odbudowy. Danina płacona przez kierowców ma zniknąć z dokumentu, a tym samym nie zacznie obowiązywać w Polsce.

    Chciał uniknąć kary za parkowanie. Przerobił litery na tablicy rejestracyjnej. Dostał zarzut karny i może trafić do więzienia na 5 lat

    Aby uniknąć płacenia mandatów za nieprawidłowe parkowanie, dostawca jedzenia przerobił na tablicy rejestracyjnej literę F na E. Teraz grozi mu nawet 5 lat więzienia. Chciał być sprytny. Policjanci byli jednak sprytniejsi.

    103-latka rozbiła bank. Prowadziła auto bez prawa jazdy. Samochód nie miał natomiast OC

    Miała 103 lata i prowadziła samochód. Prowadziła go bez prawa jazdy. Na tym kłopoty seniorki się nie kończą. Jaki był finał? Karabinierzy – bo akcja rozgrywała się we Włoszech – odwieźli ją do domu. Ona natomiast zapowiedziała zakup... skutera!

    Będzie nowy wzór prawa jazdy. Ale prawa jazdy na tramwaj. Co się zmieni?

    Rząd pracuje nad nowym drukiem prawa jazdy. Zmieni się jednak dokument wydawany kierującym... tramwajami. Chodzi o to, aby zwykła kartka papieru zamieniła się w druk, który zostanie dobrze zabezpieczony przed fałszerstwem. Czy to oznacza, że pozwolenie będzie droższe?

    REKLAMA

    Przed wejściem na jezdnię pieszy musi spojrzeć trzy razy. Inaczej dostanie nawet 5 tys. zł mandatu

    Trzy spojrzenia stanowią podstawową zasadę bezpiecznego przechodzenia przez jezdnię. Pieszy zaniedba ten obowiązek? Konsekwencje mogą być zatem naprawdę przykre. W skrajnym przypadku może dostać nawet 5 tys. zł mandatu.

    Klonowanie kart paliwowych. Proceder może oznaczać tysiące złotych strat. Jak się przed nim chronić?

    Karta paliwowa to firmowe dobrodziejstwo, ale i zagrożenie. Bo niezwykle łatwo jest ją sklonować i narobić firmie transportowej setki tysięcy złotych dodatkowych kosztów. Jak się chronić przed duplikowaniem kart i kradzieżą pieniędzy?

    REKLAMA