| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Kolejna wersja Audi A5

Kolejna wersja Audi A5

Po dwóch latach produkcji modelu A5 coupe i zasileniu oferty przez wersję cabriolet, Audi decyduje się na wprowadzenie na rynek pięciodrzwiowej odmiany tego pojazdu o nazwie Sportback.

Nadwozie A5 Sportback, mimo dodatkowej pary drzwi, prezentuje sportowy charakter. Jest ono o 36 milimetrów niższe od A4 w wersji sedan. Smukła sylwetka i opadająca linia dachu sprawiają, że samochód może być atrakcyjną propozycją dla tych, którym podoba się dwudrzwiowe A5, ale potrzebują bardziej funkcjonalnego pojazdu. O ile przód auta przeszczepiony został z wersji coupe, tył mocno przypomina większe A6. Drzwi, wedle sportowych zasad, zostały pozbawione ramek, a atrakcyjnego wyglądu dodadzą seryjne 17 calowe lub opcjonalne 20 calowe alufelgi.

Zobacz też: Mclaren MP4-12C w wersji cabrio

Wygląd deski rozdzielczej oraz miejsc dla kierowcy i pasażera znany jest już z pozostałych wersji A5. To nadal elegancko-sportowy charakter i dobra ergonomia, a wszystko w formie zastosowanej również w innych nowych modelach niemieckiego producenta. Wnętrze ma zapewnić wygodną podróż czterem osobom. Bagażnik jest w stanie połknąć 480 litrów bagażu, a po rozłożeniu tylnych siedzeń jego pojemność wzrasta do 980 litrów.

Na początku produkcji gama jednostek benzynowych zawierać będzie silnik 2.0 TFSI w wersji 180 i 211 konnej oraz motor 3.2 TFSI V6 o mocy 265 KM. Do wyboru będą również turbodiesle. Wśród nich znajdzie się 2.0 TDI o mocy 170 KM, 2.7 TDI generujący 190 KM oraz 3.0 TDI o mocy 240 KM. W pierwszej połowie 2010 roku do oferty mają trafić kolejne trzy silniki. Najmocniejsze wersje zostaną wyposażone w napęd quattro, zaś te z napędem na jedna oś, w zmodyfikowany system ESP z blokadą poprzeczną na przedniej osi.

Zobacz też: Audi RS4 w drodze

A5 Sportback opcjonalnie zaopatrzone zostanie w system Audi drive select. Umożliwia on wybranie sposobu reakcji na dodanie gazu, pracy siedmiobiegowej skrzyni S-tronic oraz siły wspomagania układu kierowniczego. System może być również uzupełniony o moduły zmieniające charakterystykę prowadzenia. Oficjalna premiera nowego Audi przewidziana została na tegoroczny salon we Frankfurcie.

reklama

Autor:

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Audi A5 - deska rozdzielcza, fot. Audi
Audi A5 - deska rozdzielcza, fot. Audi

Audi A5 - tylna kanapa, fot. Audi
Audi A5 - tylna kanapa, fot. Audi

Audi A5 - przód, fot. Audi
Audi A5 - przód, fot. Audi

Audi A5 - przód, fot. Audi
Audi A5 - przód, fot. Audi

Audi A5 - fotele, fot. Audi
Audi A5 - fotele, fot. Audi

Audi A5 - tył, fot. Audi
Audi A5 - tył, fot. Audi

Audi A5 - bok, fot. Audi
Audi A5 - bok, fot. Audi

Audi A5, fot. Audi
Audi A5, fot. Audi

Audi A5 - przód, fot. Audi
Audi A5 - przód, fot. Audi

Audi A5 - bagażnik, fot. Audi
Audi A5 - bagażnik, fot. Audi

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Jerzy Fiuk

Doradca ekonomiczny

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »