| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Nowe wcielenie kultowego roadstera

Nowe wcielenie kultowego roadstera

Pierwszy pomysł na ten samochód był tak dobry, że Mazda nigdy nie próbowała go zmienić. Teraz Mazda wprowadza zmiany do trzeciej generacji MX-5, które zainteresują jeszcze większą grupę wielbicieli roadsterów.

Zmiany z zewnątrz to bardziej dynamiczna i aerodynamiczna stylizacja, nowy przedni i tylny zderzak, osłona chłodnicy, lampy - reflektory z białymi kloszami kierunkowskazów, tylne lampy zespolone o bardziej opływowym kształcie trójkątne oprawy lamp przeciwmgłowych, do tego nowe, eleganckie detale w Roadsterze Coupe i do wyboru tym razem siedem kolorów nadwozia, w tym dwa premierowe: Aluminium Metallic i Metropolitan Grey Mica.

Zobacz też: Fabia Monte Carlo nadjeżdża

Wewnątrz mamy poczucie większego komfortu i jeszcze lepszej jakości, za sprawą nowych materiałów, kolorów i detali. Panel dekoracyjny na konsoli zmieniono z czerni na ciemno-srebrny. Jest też nowe, bardziej czytelne liternictwo zegarów oraz szersze czerwone pole obrotomierza (w wersji z silnikiem benzynowym 2,0 l i ręczną skrzynią biegów). Do tego nowy, podświetlany na czerwono ekran LCD drogomierza i licznika przebiegu dziennego, pokrętła klimatyzacji ze srebrnymi pierścieniami i najnowszy system audio Mazdy z bardziej czytelnym ekranem.

Zobacz też: Hyundai Veloster

Jednostki napędowe:
· benzynowa MZR 2.0 l, poprawiona pod kątem lepszych osiągów oraz prędkości maksymalnej (tylko z ręczną przekładnią). 118 kW/160 KM przy 7,000 obr/min (poprzednio: 6,700 obr/min), maksymalny moment obrotowy 188 Nm przy 5,000 obr/min
· znany z poprzedniej generacji silnik benzynowy MZR 1.8 l z pięciobiegową skrzynią ręczną generuje moc 93 kW/126 KM przy 6,500 obr/min i maksymalny moment obrotowy 167 Nm przy 4,500 obr/min.

Zobacz też: Zmiany w Antarze

Pierwszy raz w Europie będzie dostpna sześciobiegowa skrzynia automatyczna z łopatkami zmiany biegów umieszczonymi przy kierownicy i dwoma nowymi technologiami zmiany biegów: Direct Activematic oraz Active Adaptive Shift.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Anna Welsyng

Radca prawny i doradca podatkowy. Prowadzi swoją kancelarię w Warszawie, specjalizuje się w kompleksowej obsłudze podatkowo-księgowej firm i innych podatników. Autorka kilkuset publikacji o tematyce podatkowej.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »