| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Panoramiczna szyba w nowej Astrze GTC

Panoramiczna szyba w nowej Astrze GTC

Nowy Opel Astra GTC będzie dostępny z panoramiczną przednią szybą . Rozwiązanie to zapewnia lepszą widoczność i optycznie powiększa wnętrze auta.

Szyba przednia, która rozciąga się aż do środkowej części dachu samochodu nie jest ograniczona żadnymi poziomymi elementami, które mogłyby zakłócać widoczność kierowcy i pasażerom. Widok dostępny dla podróżujących Astrą GTC przypomina panoramę ukazującą się oczom pilota lekkiego samolotu. Dzięki temu bezproblemowe staje się podziwianie atmosfery słonecznych dni czy księżycowych nocy.

Podobna szyba zadebiutowała w poprzednim modelu Astry z 2006 r. i od tego czasu około 18 000 klientów Astry GTC w  Europie zdecydowało się na ten dodatek.

Panoramiczna szyba przednia jest teraz dostępna także w nowej Zafirze Tourer.

Opel oferuje obecnie to dodatkowe wyposażenie w cenie od 4 500 PLN.

Zobacz też: Lancia Thema – nowy gracz na rynku aut luksusowych.

Od zewnątrz szyba i dach stanowią jednolitą powierzchnię z czarnej metalicznej stali.

Podczas jazdy w pełnym słońcu, kiedy promienie przeszkadzają kierowcy można opuścić roletę przeciwsłoneczną znajdującą się od wewnątrz kabiny. Istnieje możliwość swobodnej  regulacji rolety dzięki obrotowemu uchwytowi. Oprócz tego samochód jest wyposażony w osłonę przeciwsłoneczną, która znika za tylną częścią dachu, nawet kiedy jest ona otwarta.

Nowa Astra GTC jest dostępna z czterema silnikami współpracującymi z manualną skrzynią biegów, trzema turbodoładowanymi silnikami benzynowymi, o pojemnościach od 1.4 o mocy 88 kW/120 KM po 1.6 turbo o mocy 132 kW/180 KM i silnikiem turbo diesla 2.0 CDTI Common-Rail o mocy 121 kW/165 KM.

Oferta diesla dla sportowego coupe została rozszerzona o dwa silniki turbo, o pojemności 1,7 CDTI Common-Rail. Są one dostępne w wersji o mocy 81 kW/110 KM lub 96 kW/130 KM oraz  dostarczają moment obrotowy o wartości 280 i 300 Nm.

Zobacz też: Peugeot 4008 - robi wrażenie

Inżynierowie Opla wprowadzili w tej wersji nowe zarządzanie silnikiem i zoptymalizowany proces spalania. Dzięki nowemu układowi wtryskowemu, zredukowanym ciśnieniem do 1 800 bar i sprężaniem, na jeden cykl przypada obecnie do pięciu wtrysków. Turbosprężarka wyposażona w dodatkowy serwo czujnik zwiększyła precyzyjność sterowania ciśnieniem doładowania.

Astra GTC w wersji 1.7 CDTI ecoFLEX jest wyposażona w sześciostopniową manualną skrzynię biegów w obu wariantach mocy. Podstawowe wyposażenie w tych wersjach stanowi technologia Start/Stop, która pozytywnie wpływa na poziom emisji dwutlenku węgla  i zużycie paliwa.

Od stycznia 2012 r. sześciostopniowa skrzynia biegów będzie dostępna także z silnikiem benzynowym turbo o poj. 1,4 l oraz silnikiem turbodiesla 2.0 CDTI Common-Rail. Za rok pojawi się także najbardziej usportowiona wersja kompaktu, czyli OPC.

Zobacz też: Nowy Opel Astra GTC na targach samochodowych we Frankfurcie

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Szyba zaproponowana przez Opla kosztuje od 4500 złotych. Fot. Opel
Szyba zaproponowana przez Opla kosztuje od 4500 złotych. Fot. Opel

Przestrzenny widok z wnętrza najnowszego modelu Astry. Fot. Opel
Przestrzenny widok z wnętrza najnowszego modelu Astry. Fot. Opel

Rozbudowana panoramiczna szyba nowego Opla Astry GTC dostępna w modelu od 2012r. Fot. Opel
Rozbudowana panoramiczna szyba nowego Opla Astry GTC dostępna w modelu od 2012r. Fot. Opel

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Dorota Zawadzka-Siesicka, MarokoArt.com

MarokoArt.com

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »