| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Specjalny program polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Specjalny program polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Mitsubishi Motors przygotował specjalny program dla dużych klientów instytucjonalnych oraz właścicieli średnich i małych przedsiębiorstw, który ma na celu udoskonalenie obsługi firm i zwiększenie wolumenów sprzedaży flotowej. Nazwa projektu to Serwisowy Program Flotowy (SPF).

Do programu mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku trzech diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w ciągu ostatnich 3 lat, albo ci, którzy planują taki zakup. Od 5 lat funkcjonuje i jest stale udoskonalany program sprzedaży zbiorowej, dzięki któremu klienci flotowi mają uprawnienia do korzystania ze zniżek przy zakupie samochodów. Nowy projekt jest jego uzupełnieniem.

SPF zakłada: ujednolicenie stawek dla klientów flotowych za roboczogodzinę w serwisie i wynajem samochodów zastępczych w całej sieci autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors, wprowadzenie rabatów na zakup oryginalnych części. Poza tym program zapewnia klientom pierwszeństwo przyjęcia przez serwis oraz wydłużone godziny otwarcia warsztatów.

Zobacz też: Mitsubishi Raider

Nowy system pozwala klientom serwisującym samochody w kilku stacjach w Polsce na komunikowanie i rozliczanie się z jednym, wybranym przez siebie dealerem – opiekunem. Nowa platforma komputerowa Auto Team możliwa współpracę i wzajemne rozliczenia między dealerami.
Ta zaawansowana technicznie cyfrowa platforma komunikacji między centralą firmy a wszystkimi autoryzowanymi placówkami Mitsubishi Motors jest ważnym narzędziem  płynnego działania programu.

Dostępne są dwa pakiety:

- dla dużych firm, które serwisują auta w różnych placówkach MMC w całej Polsce, mają zagwarantowany pakiet ogólnopolski z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju,

- dla mniejszych firm dostępny jest pakiet regionalny z indywidualnie negocjowanymi opłatami w jednej, wybranej stacji.

Zobacz też: Polska jednym z największych rynków dla Mitsubishi

„Dzięki kompleksowej ofercie Mitsubishi jest godną polecenia marką flotową a nowy program ma za zadanie przekonać o tym kontrahentów. Uproszczenie procedur i ułatwienia w rozliczeniach pozwolą naszym klientom na znaczne oszczędności, a jednolite stawki ułatwią zaplanowanie budżetów” - tłumaczy Oliwia Bartosiak, specjalistka do spraw sprzedaży w polskiej filii Mitsubishi Motors.

W programie, który ruszył pod koniec sierpnia biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Obecnie Mitsubishi Motors w Polsce ma z 40 salonów sprzedaży i 44 stacje obsługi.

reklama

Źródło:

INFOR

Zdjęcia

Mitsubishi Motors Polska uruchamia właśnie specjalny program dla klientów instytucjonalnych. Fot. Mitsubishi
Mitsubishi Motors Polska uruchamia właśnie specjalny program dla klientów instytucjonalnych. Fot. Mitsubishi

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Natalia Rostworowska

Specjalista ds. obsługi klientów biznesowych z sektora finansowego

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »