| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Specjalny program polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Specjalny program polskiego oddziału Mitsubishi Motors

Mitsubishi Motors przygotował specjalny program dla dużych klientów instytucjonalnych oraz właścicieli średnich i małych przedsiębiorstw, który ma na celu udoskonalenie obsługi firm i zwiększenie wolumenów sprzedaży flotowej. Nazwa projektu to Serwisowy Program Flotowy (SPF).

Do programu mogą przystąpić klienci, którzy kupili nowe samochody marki spod znaku trzech diamentów w sieci autoryzowanych placówek Mitsubishi w ciągu ostatnich 3 lat, albo ci, którzy planują taki zakup. Od 5 lat funkcjonuje i jest stale udoskonalany program sprzedaży zbiorowej, dzięki któremu klienci flotowi mają uprawnienia do korzystania ze zniżek przy zakupie samochodów. Nowy projekt jest jego uzupełnieniem.

SPF zakłada: ujednolicenie stawek dla klientów flotowych za roboczogodzinę w serwisie i wynajem samochodów zastępczych w całej sieci autoryzowanych stacji Mitsubishi Motors, wprowadzenie rabatów na zakup oryginalnych części. Poza tym program zapewnia klientom pierwszeństwo przyjęcia przez serwis oraz wydłużone godziny otwarcia warsztatów.

Zobacz też: Mitsubishi Raider

Nowy system pozwala klientom serwisującym samochody w kilku stacjach w Polsce na komunikowanie i rozliczanie się z jednym, wybranym przez siebie dealerem – opiekunem. Nowa platforma komputerowa Auto Team możliwa współpracę i wzajemne rozliczenia między dealerami.
Ta zaawansowana technicznie cyfrowa platforma komunikacji między centralą firmy a wszystkimi autoryzowanymi placówkami Mitsubishi Motors jest ważnym narzędziem  płynnego działania programu.

Dostępne są dwa pakiety:

- dla dużych firm, które serwisują auta w różnych placówkach MMC w całej Polsce, mają zagwarantowany pakiet ogólnopolski z jednolitymi stawkami na terenie całego kraju,

- dla mniejszych firm dostępny jest pakiet regionalny z indywidualnie negocjowanymi opłatami w jednej, wybranej stacji.

Zobacz też: Polska jednym z największych rynków dla Mitsubishi

„Dzięki kompleksowej ofercie Mitsubishi jest godną polecenia marką flotową a nowy program ma za zadanie przekonać o tym kontrahentów. Uproszczenie procedur i ułatwienia w rozliczeniach pozwolą naszym klientom na znaczne oszczędności, a jednolite stawki ułatwią zaplanowanie budżetów” - tłumaczy Oliwia Bartosiak, specjalistka do spraw sprzedaży w polskiej filii Mitsubishi Motors.

W programie, który ruszył pod koniec sierpnia biorą udział wszystkie autoryzowane stacje obsługi Mitsubishi Motors w Polsce. Obecnie Mitsubishi Motors w Polsce ma z 40 salonów sprzedaży i 44 stacje obsługi.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

FPA Group

Outsourcing księgowości, kadr i płac oraz usługi prawne i konsultingowe

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »