| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Premiery i zapowiedzi > Zmiany w Alfa Romeo MiTo

Zmiany w Alfa Romeo MiTo


Alfa Romeo MiTo po drobnych zmianach zadebiutuje podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie. Odświeżona Alfa Romeo MiTo wejdzie do sprzedaży w Europie w kwietniu 2011 roku.

Jedną z nowości jest wprowadzenie nowego koloru zewnętrznego o odcieniu brązowym Bronzo Metal oraz nowej kolorystyki wnętrza w dwóch odcieniach, zarówno na części deski rozdzielczej, jak i panelach drzwi. Siedzenia pokryte są nowym materiałem, w którym wtopione są znaki graficzne.

Model, który będzie wystawiony na genewskim salonie zaprezentuje tę kombinację kolorów. Będzie on także wyposażony w silnik 1.4 MultiAir o mocy 135 KM, współpracującym z automatyczną skrzynią biegów Alfa TCT. Auto w tej konfiguracji, według danych producenta, ma palić 7,1 l/100 km w cyklu miejskim. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa 8,2 sekundy.

Zobacz również: Nowy Mercedes Klasy C Coupe

Wyposażeniu tego samochodu obejmuje przenośne urządzenie nawigacyjne Blue&Me-TomTom w pełni zintegrowane z deską rozdzielczą.

Drugi wystawiony na targach samochód będzie prezentował dynamiczny charakter Alfy MiTo. Będzie to wersja Quadrifoglio Verde. Symbol ten na przestrzeni lat stał się znakiem rozpoznawczym najbardziej sportowych produktów Alfa Romeo.

Po za logo Quadrifoglio Verde, które jest umiejscowione powyżej kierunkowskazów, wersję tę wyróżniają obramowania lusterek bocznych, przednich i tylnych reflektorów, klamki pokryte ekskluzywnym, satynowanym i chromowanym materiałem, nowe sportowe siedzenie ze środkową częścią wykonaną z Alcantary, całkowicie czarne wnętrze, obszycia dwukolorowe (zielono-białe), ręcznie wykonanych szwów na siedzeniach, kierownica, dźwignia hamulca ręcznego i gałka dźwigni zmiany biegów.

Dostępnych jest również kilka nowych opcji: 17-calowe, aluminiowe obręcze kół oraz sportowe siedzenia typu Sabelt z profilowanym oparciem z włókna węglowego.

Zobacz również: Wielki powrót De Tomaso


Alfa MiTo 2011 wyposażona jest też w nowe gniazdo USB i wejście AUX, umożliwiając w ten sposób podłączenie odtwarzacza MP3 bezpośrednio do systemu Blue&Me.

Ta najbardziej usportowiona wersja wyposażona jest w najmocniejszy silnik w tej gamie. Jest nim silnik 1.4 MultiAir Turbo o mocy 170 KM, który rozpędza auto od 0-100 km/h w około 7 sekund.

Alfa Romeo MiTo Quadrifoglio Verde posiada również innowacyjny system „dynamicznego zawieszenia”, który w aktywny sposób steruje elektronicznymi amortyzatorami. Został on opracowany przez projektantów i osoby przeprowadzające testy drogowe na samochodach marki Alfa Romeo, z wykorzystaniem najnowszych technik konstrukcyjnych firmy Magneti Marelli.

Gama Alfa MiTo na rok 2011 oferuje silniki Diesla z turbodoładowaniem: 1.3 JTDM-2 o mocy 95 KM oraz 1.6 JTDM o mocy 120 KM, a także silniki benzynowe: 1.4 o mocy 78 KM i 1.4 MultiAir o mocy 105 KM oraz MultiAir o mocy 135 KM (współpracujący z manualną przekładnią lub automatyczną skrzynią biegów Alfa TCT) i o mocy 170 KM.

reklama

Źródło:

Własne

Zdjęcia

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo
Alfa Romeo MiTo Fot. Alfa Romeo

E-urząd Cyfrowe usługi publiczne. Poradnik dla administracji i przedsiębiorców (książka)79.00 zł

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

MonsterPolska.pl

lider w sukcesywnym łączeniu ludzi z ich wymarzoną pracą

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »