| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Prawo > Renault Clio i Fluence mają niedokręcone koła?

Renault Clio i Fluence mają niedokręcone koła?

Renault wzywa do serwisów 118 właścicieli modeli Clio i Fluence. Według informacji producenta w samochodach nie zostały dokręcone śruby mocujące koła.

Renault Polska Sp. z o.o. powiadomił Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre modele marki Renault: CLIO IV (X98) oraz FLUENCE (X38), wyprodukowane od 01.04. do 06.11.2015 r. w fabryce Bursa (Turcja), mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

Poinformowano, że w ww. modelach istnieje ryzyko niedostatecznego dokręcenia śrub mocujących koła pojazdu.

Zobacz też: Renault Talisman: nowy gracz w klasie średniej

Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 118 samochodów. Lista numerów VIN znajduje się w załączniku.

Przedsiębiorca zadeklarował, że właściciele samochodów zostaną powiadomieni listami poleconymi o możliwości wystąpienia usterki oraz zaproszeni do autoryzowanych serwisów w celu przeprowadzenia kontroli momentu dokręcenia wszystkich śrub mocujących koła i, jeżeli będzie to konieczne, prawidłowego ich dokręcenia.

Informacji związanych z kampanią serwisową udziela Renault Polska Sp. z o.o. (adres: ul. Marynarska 13, 02-674 Warszawa; tel.: 800 900 803; e-mail: kontakt.klient@renault.com.pl).

Zobacz też: Test Renault Grand Scenic 1.2 TCe

Źródło: Materiały prasowe UOKiK

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Kotzian

Absolwentka Filologii polskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim i Zarządzania mediami w Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University. Tematyką HR i komunikacji zajmuje się od 2000 r., a od 2008 r. współpracuje z klientami w obszarze employer brandingu. Kieruje projektami badań wizerunku, w tym identyfikacji EVP, tworzy i realizuje strategie wizerunkowe dla dużych firm polskich i międzynarodowych. Wspiera procesy komunikacji w trakcie zmian organizacyjnych. W ramach Bernard Hodes Global Network współpracuje z ekspertami employer brandingu na całym świecie. Interesuje się różnymi obliczami różnorodności i prowadzi badania na temat wpływu diversity na wizerunek pracodawcy. Jest doświadczonym prelegentem, autorką wielu publikacji z dziedziny employer brandingu, komunikacji, HR i rynku pracy.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »