| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Motorsport > Seat wziął udział w charytatywnym rajdzie „Dla Leszka”

Seat wziął udział w charytatywnym rajdzie „Dla Leszka”

W dniach 1-8 lipca 2011 roku odbył się rajd „Dla Leszka”. Jego celem było wsparcie w walce o zdrowie i zebranie środków przeznaczonych na dofinansowanie rehabilitacji Leszka, który doznał urazu głowy podczas wypadku samochodowego 3 lata temu.

Charytatywną imprezę wspierało stowarzyszenie MOŻESZ oraz marka Seat zapewniająca pomoc logistyczną na trasie dookoła Polski. Przez pierwsze dni w akcji, uczestniczyli również reporterzy programu „Prosto z Polski” oraz Anita Werner. Trasa rajdu wyniosła ok.1500km i przebiegała przez takie miejscowości jak Jawczyce, Paradyż, Sanok, Kraków, Cieszyn, Wrocław, Poznań czy Łódź.

Zobacz też: Seat Altea - jakiego kupić? Poradnik kupującego

SEAT jest liderem sprzedaży samochodów osobowych na rynku w Hiszpanii. W 2010 roku firma sprzedała 339 501 pojazdów i odnotowała zysk w wysokości 4,7 miliardów euro. Jako część Grupy Volkswagena, SEAT jest międzynarodowym koncernem, eksportującym około 75% swojej produkcji do 72 krajów.

Samochody produkowane są w trzech fabrykach w Barcelonie (Zona Franca, El Prat de Llobregat i Martorell). Powstają tu między innymi popularne modele Altea, Exeo, Ibiza i Leon. Czwarty zakład należy do Grupy Volkswagena i znajduje się w Palmela w Portugalii, gdzie produkowany jest model Alhambra.

Hiszpańską markę Seat, cechuje sportowy wizerunek, innowacyjne wzornictwo, nowoczesne technologie, najwyższy poziom precyzji oraz wysoka jakość produktów. Jego dodatkowym atutem jest podporządkowanie swojej działalności ochronie środowiska. Producent zwraca uwagę na takie aspekty, jak ograniczenie emisji CO2, efektywność energetyczna, a także recykling i ponowne wykorzystanie zasobów. Ponadto Seat dzięki korzystnej cenie jest dostępny dla szerokiego grona klientów.

Zobacz też: Seat Ibiza ST: polowanie na promocję

Jest on również jedyną firmą z sektora motoryzacyjnego w Hiszpanii, która ma własny ośrodek doskonalenia oraz nieograniczone możliwości w zakresie projektowania, rozwoju i produkcji samochodów oraz wprowadzania ich na rynek.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Paweł Kopijer

Absolwent studiów MBA (Thames Valley University, London). Posiada amerykańskie certyfikaty Modelu ROI™, J.J.Phillips, ROI Institute oraz metodologii Human Performance Improvement, ASTD. Certyfikowany Coach LMI™. Ponad 20-letnie doświadczenia menedżerskie i biznesowe zdobywał, jako Prezes 2C Dom Brokerski Rynku Szkoleń, Prezes American Society for Training and Development na Polskę, Wiceprezes polskiego oddziału International Institute of Coaching, Dyrektor Zarządzający Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami, Project Manager Misji Studyjnych w renomowanych przedsiębiorstwach w Anglii, Francji Niemczech, Holandii i Belgii, organizowanych przez Ministerstwo Przemysłu, Handlu i Finansów oraz udziałowiec i menedżer różnych firm szkoleniowych i doradczych. Doświadczenie w HR zdobywał, jako specjalista ds. szkoleń w centralnym zarządzie Poczty Polskiej oraz HR Manager w KOMA S.A.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK