| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Motorsport > Polak wygrał pierwszy wyścig pucharu Scirocco R 2011

Polak wygrał pierwszy wyścig pucharu Scirocco R 2011


Debiutant Mateusz Lisowski zwyciężył w inauguracyjnym wyścigu Pucharu Scirocco R na torze Hockenheim. Inny Polak biorący udział w tym cyklu Adam Gładysz przyjechał na metę jako ósmy.

„Na starcie zyskałem dwie pozycje, ostatecznie wyścig ukończyłem jako ósmy, punkty jednak zdobyłem za szóstą lokatę, gdyż przede mną linię mety mięło dwóch zawodników startujących gościnnie. Kwalifikacje, które nie ułożyły się po mojej myśli, niestety zaprzepaściły szansę na walkę o zwycięstwo. W wyścigu było jednak dużo walki, utrzymywałem przez cały dystans dobre tempo, z niecierpliwością czekam na kolejną eliminację, która odbędzie się w Austrii w Spielberg na początku czerwca.”

29.04 - 30.04 Hockenheim (D)
03.06 - 05.06 Spielberg (A)*
17.06 - 18.06 EuroSpeedway (D)
01.07 - 02.07 Norisring (D)
05.08 - 06.08 Nürburgring (D)
02.09 - 04.09 Brands Hatch (GB)
16.09 - 18.09 Oschersleben (D)*
21.10 - 22.10 Hockenheim (D)
* dwa wyścigi w jeden weekend

Silnik
• Rzędowy, 4-cylindrowy silnik benzynowy turbo z wtryskiem biogazu, chłodnica powietrza doładowującego, cztery zawory na każdym cylindrze
• Pojemność: 1984 cm3
• Moc silnika: 165 kW(225 KM) przy 6000 obr./min
• Moment obrotowy: 275 Nm przy 3000 obr./min
• System Push-to-pass - elektroniczna regulacja ciśnienia doładowania, pozwalająca zwiększyć moc na kilka sekund o ok. 37 kW (50 KM)

Przeniesienie mocy
• Napęd na przednie koła, seryjna 6- biegowa skrzynia DSG z podwójnym sprzęgłem, łopatki zmiany biegów przy kierownicy, zmodyfikowane przełożenia i oprogramowanie, automatyczna blokada mechanizmu różnicowego

Zawieszenie
• Amortyzator ZF ze sprężyną H&F, łatwo regulowany
• Elektro-mechaniczne wspomaganie układu kierowniczego
• Obręcze ze stopu metali lekkich ATS, 9 x 18 J
• Opony Dunlop 240/640/18

Zobacz również: Powrót legendy: Alfa Romeo Zagato TZ3 Stradale

Karoseria i wnętrze
• Nadwozie samonośne, klatka bezpieczeństwa zgodna z normami FIA, przedni dyfuzor powietrza, tylni spoiler, pokrywa bagażnika i pokrywa silnika wykonane z CFK
• Sportowa kierownica Volkswagena z poduszką powietrzną, siedzenia wyścigowe OMP z ochroną głowy, pasy bezpieczeństwa z 6-stopniową regulacją, krata bezpieczeństwa (po stronie kierowcy), urządzenie do gaszenia pożaru, zapis danych Aim-Memotec

Wymiary, masa
• Długość / szerokość / wysokość: 4256/1810/1380 mm
• Rozstaw kół: 1571 mm z przodu, 1567 mm z tyłu
• Rozstaw osi 2578 mm
• Pojemność zbiornika paliwa: 22 kg biometanu
• Masa własna: 1210 kg

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Bogacz Bartoszewicz Kancelaria Radców Prawnych

Obsługa prawna klientów indywidualnych i przedsiębiorców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »