| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Moto > Motonews > Drogi > Kiedy zostanie wybudowana trasa S7 od Warszawy do Grójca?

Kiedy zostanie wybudowana trasa S7 od Warszawy do Grójca?

Otwarto oferty na zaprojektowanie i zbudowanie odcinka wylotowego trasy S7 z Warszawy do Grójca. Kiedy trasa może zostać wybudowana?

Otwarto oferty na zaprojektowanie i zbudowanie odcinka wylotowego trasy S7 z Warszawy do Grójca

Otwarte zostały oferty dla zadania „Projekt i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S7 na odcinku od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca – Odcinek A od węzła Lotnisko (bez węzła) do węzła Lesznowola (z węzłem) o długości odcinka ok. 6,64 km”.

Zobacz też: Zachodnia obwodnica Radomia - kiedy powstanie?

Koszt wybudowania trasy S7 z Warszawy do Grójca

Najniższą cenę, 221,4 mln zł, zaoferowało Konsorcjum firm Rubau Polska Sp. z o. o, Construcciones Rubau S.A., natomiast najwyższą cenę, 293,6 mln zł, ma oferta złożona przez Metrostav Polska S.A.

Wszyscy wykonawcy zaoferowali termin realizacji 34 miesiące (w trakcie robót budowalnych nie wlicza się okresów zimowych od 15 grudnia do 15 marca) oraz okres gwarancji jakości 10 lat.

Postępowanie zostało ogłoszone w trybie przetargu ograniczonego, dwustopniowego. W pierwszym etapie zostało złożonych 19 wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Pozytywną weryfikację przeszli wszyscy i ci wykonawcy otrzymali zaproszenia do składania ofert. Złożone oferty będą badane i oceniane przy zastosowaniu następujących kryteriów:

  • cena;
  • okres gwarancji;
  • termin realizacji.

Zobacz też: Budowa S7 Pieńki-Płońsk, kiedy zostanie zakończona?

Kiedy zostanie wybudowana trasa S7 od Warszawy do Grójca?

Termin podpisania umowy zaplanowany został w połowie 2017 r., przy braku odwołań konkurentów biorących udział w przetargu.

Przyszły wykonawca Zadania A zaprojektuje oraz wybuduje ponad 6,6 km trasy ekspresowej, która będzie posiadała dwie jezdnie po trzy pasy. Ponadto wybuduje węzły Zamienie i Lesznowola, wiadukty, przejścia dla zwierząt oraz infrastrukturę towarzyszącą.

Zobacz też: Co z budową trasy S3 do granicy z Czechami?

O inwestycji (trzy zadania)

Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki:

  • w. Warszawa Lotnisko – Lesznowola – ok. 6,6 km;
  • Lesznowola – Tarczyn – ok. 14,8 km;
  • Tarczyn – obwodnica Grójca – ok. 7,9 km.

Zadaniem wykonawców będzie wybudowanie dwujezdniowej trasy ekspresowej o łącznej długości ok. 29 km. Dostępność do drogi będzie możliwa poprzez węzły drogowe:

  • węzeł Zamienie;
  • węzeł Lesznowola;
  • węzeł Antoninów;
  • węzeł Złotokłos;
  • węzeł Tarczyn Północ;
  • węzeł Tarczyn Południe.

Wybudowane zostaną również urządzenia ochrony środowiska jak i bezpieczeństwa ruchu drogowego.

Parametry techniczne:

  • klasa drogi - S;
  • długość – ok. 29 km (6,6 km + 14,8 km + 7,9 km);
  • liczba jezdni – 2;
  • przekrój normalny:

- na odcinku od węzła Warszawa Lotnisko – do węzła Lesznowola - dwie jezdnie po trzy pasy ruchu, pas dzielący 5 m;

- od węzła Lesznowola – do końca opracowania: dwie jezdnie po dwa pasy ruchu, pas dzielący 12,0 m(rezerwa pod trzeci pas ruchu).

Źródło: GDDKiA

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama

POLECANE

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

Prawne ciekawostki

Eksperci portalu infor.pl

Tomasz Krywan

Doradca podatkowy; specjalista w zakresie prawa podatkowego. Autor wielu praktycznych odpowiedzi na pytania z zakresu prawa podatkowego i licznych publikacji na ten temat.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK